Toppen dygnsrytm!
Är de bara jag som vänt på dygnet?:( Eller iof ska jag inte tjura om de, för de är ju bara bra för er skull. Men gud så jobbigt de blir i längden. De går inte att vända tillbaka!
Ecko (min hund) var dålig i magen för kanske 3 veckor sen nu. Och då fick jag gå ut med honom om nätterna och sitta uppe med honom. Så nu mera går jag och lägger med 05.30 ungefär, för jag blir inte trött förän då. Har testat att lägga mig tidigare men de går bara inte..
Kommer såklart inte upp förän sent då heller.. HUR gör man för att vända tillbaka när man har en hund som måste ut också?:(
Men jag passar ju bra här inne då.. dock så är de inte mycket mer folk som är uppe såhär dags:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har blivit van men att det är lite dött vid den tiden du skrev så jag gör annat då :-)
Men om du vill vända tillbaka dygnet då är du uppe ett helt dygn. Då somnar du bra på kvällen sedan. Man kan även vara vaken till den tid du brukar men ställa klockan och tvinga sig upp vid 7 på morgonen. Då kommer man oftast också in i rätt till slut.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag säger som åsa, håll din vaken till nästa kväll :) så brukar ja göra å de funkar :)
Ja jag är också nattmänniska! Men förut kunde jag åtminstone somna vid 12.30 ungefär.. de hade ja som senaste. Men usch för att vara uppe hela natten nu som jag brukar och sen hela dagen igen. Vad ska jag göra då liksom?? från 06.00 till 22.00 eller nåt imorrn kväll.. neeh fy vad långtråkigt:P
#5 Mm.. de vore verkligen inte dumt:) Men så söker jag ju allt också så..
Håller ju på me körkortet nu iaf;P så de kanske ger lite mer chans till jobb.
Ja absolut! Nu får jag åka me mammsen hela tiden eller Adam.. blir lite dalltigt:) eller så får jag ta min vespa, och de börjar bli lite kallt nu:P

Exakt, så jäkla jobbigt att vara beroende av att någon kan köra en jämt. Saknar verkligen ett körkort.
Audiatur et altera pars
Mm.. men så ska man ha bil med:P fast de kan nog fixas iof.. räcker med en liten skrutt bil som en snäll liten pojkvän kan skänka kanske
Haha. jaaa! vad ska man göra i den gruppen då? puscha varandra:P

Ja bilen finns här med. Men sååå svårt att köra utan lapp liksom.
Ja en körkortsklubb kanske vi skulle ha. Med en avdelning för oss där vi kan dela med oss av tips och råd och uppmuntran.
Audiatur et altera pars

Då kan jag vara med i er lilla körkortsklubb ^^ Ska ju köra upp nästa månad :)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Ja tusan, skappa en sån liten höra till oss Åsa!:D Jag beöver några knuffar. har bara tränat teori en gång hittills, de blir de inte mycket av.. cd skivorna med bonniers trafikskola ligger här och hånar mig hela tiden och jag får inte för mig att starta upp de:P
#16 Lycka till!!!
Och vet ni vad! Jag gick upp 11.00 idag!:P Var iväg med mamms igår och lärde ut dans i 4 timmar, vart helt slut i både kropp och knopp.. och de var visst de som behövdes- lite jobb. För gick och la mig 22.45 för att jag höll på och somna i soffan:) Tjohoo! hoppas jag kan hålla de här och blir trött ikväll med. fast de blir säkert inte förän 00.30 som jag är van med annars:P
#16 Lycka till!
Jag har varken bil eller körkort. Och lär dröja innan det blir nåt av det… Känns förbannat surt när jag var på väg att ta det för ett tag sen. :/
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#19 Mm, de gör ju det. Att få 1 poäng ifrån godkänt på teorin var inte toppen heller:P
Nää det kan jag förstå. :P Men jag hade ju till och med uppkörningar bokade… Men gjorde dem aldrig.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja de är ju dumt! fy alex!:P
Jag hade 5 kurser kvar på körskolan men struntade i dem när jag fick en poäng ifrån och allting hände.. hehe! De kosta ju en del:P
Haha jo kan man lugnt säga. Jag gick intensivkurs i två veckor… Kostade det med kan jag lova. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ujujuj.. hoppa du av intensivkurs.. aj då! de är inge vidare.. knas! Men jag ska inte tracka dig för de^^ Jag är precis likadan.
Har fan inte fått mig till att sitta någe mer med teorin nu heller:S

Inte bra alls Alex, att slänga bort en sådan chans. Men du Lisette som var så nära med. Själv lär jag aldrig få råd med ett körkort. får väl vänta tills jag blir 60 och barnen flyttat ut. Undrar om man kan ta körkort då?
Audiatur et altera pars
Nää, hoppade aldrig av intensivkursen. Den gick jag hela i två veckor. :P Sen körde jag aldrig upp bara (ingick inte i kursen).
Klart man kan ta körkort när man är 60 Åsa! Säg till när det blir, så kan jag ta det samtidigt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vad bra då startar jag en tråd när jag är 60 och berättar att jag drar igång :-)
Audiatur et altera pars
Jaa blir jättebra det! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha..neeh så länge kan vi väl inte vänta heller. Och jag MÅSTE ta innan min "tid" går ut.. alltså- jag måste ta innan jag blir 25år för de var då min syster tog.. och jag kan bara inte vara värre än henne:P
Jag tänker inte gå i körskola alls längre.. tänker ta mer privat. billigare så.. Träna teorin här hemma, skriva upp, ta en halka på någon körskola och sen köra upp och öva me mamms och Adam:)

jag har mega tråkigt om kvällarna så jag somnar allt mellan 22 och 23 ;D
// Liinda
Min dygnsrytm är också ur led just nu somnar oftast vid femtiden på morgonen just nu. Fast det där med att stiga upp i tid och vara vaken hela dagen fungerar som redan påpekat för alla, under större delen av högstadiet somnade jag vid 3-4 tiden på morgonen och gick ändå upp kl 7 och gick till skolan sen var det samma sak natten efter ifall jag sov alls. En del säger att "man sover mer än man tror" när man pratar om sina sömnproblem, men för att inte bli alldeles knasig så läste jag större delen av nätterna. Så här efterår undrar jag hur jag orkade!
dygnsrytm, vad är det? går det att äta? 
#35 jadå har hört att det skall vara gott lättstekt med lite socker på! 
#34 Ja sådär var jag med när jag gick i skolan. Kunde klara mig bra med 4 timmars sömn.. men så var ju nog rätt trött när jag kom hem just.. och då är man dum nog till att somna till lite någon timme.. och då blir man pigg och alert igen till såhär dags;P
#38 Det är lätt hänt, men jag sov inte på eftermiddagarna heller, märkligt hur det gick ihop.
Jag som hade vänt min dygnsrytm rätt. Nu har den blivit uppfuckad igen. Kan inte somna förrens 4-5 på morgonen. Idag vaknade jag vid nio efter endast tre timmars orolig sömn, somnade om…och vaknade vid fyra :O Dumma…
_No way! Yes way!
hehe mmm.. jag försöker vända tillbaka jämt.. eller ja! egentligen försöker jag väl inte så hårt. Men som när jag hjälper till eller jobbar, så måste jag upp tidigt. Då somnar jag ju som vanligt vid halv sju och går upp igen vid nio eller så.. sen kommer jag hem och ska försöka hålla mig upp så jag är skit trött vid 22 eller så för att sova. Men neeh.. jag slocknar i soffan vid 19 och vaknar 22 ist . och sen är de nattugglan igen..