Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 325 ggr
LiindaH
0

Kändis på besök !

haha, på tal om snö kaos!

Det knackade på dörren, och jag går och öppnar.
Där står en vilt främmande kvinna ute i stormen och frågar efter närmsta hotell, en annan ser ut som ett fån och ringer Åsa.

Vi hjälper henne, hon tar mitt mobil nummer och ska ringa om hon fastnar. Åh behöver hjälp.

När hon åkt säger Fredrik :
- haha, vet du vem det där är?

Jag ba, nääh hon hette Kim :P
Åh ser ut som en fån, då visade det sig att hon är en svensk känd skådespelerska Förvånad.

HAHA, jaja inte varje dag en kändis knackar på ;P

// Liinda

Faxlin
0

haha, ja och jag sitter som ett fån och fattar inte vad Liinda ska med ett nummer till närmsta hotell för :-) Och inte heller varför hon undrar vart närmaste hotell ligger. Men vi fixade i alla fall fram det som behövdes :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

haha japp.

Nu är det konstaterat att det var Kim Anderzon :O .
HAHA.

Men inte har hon koll på hundar iallafall ;P

// Liinda

Sessan1
0

ja jösses det är inte varje dag det händer, linda :) KUL att du har fått träffa henne iaf.

Tass/

Sessan1

Liss
0

Kim Anderzon? Vem är de?Skäms

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
0

http://search.live.com/images/results.aspx?q=Kim+Anderzon&form=IGRE#

Hon är med i Göta Kanal med flera filmer. Super duktig skådis.

Audiatur et altera pars

AnneN
0

Lite om Kim Anderzon på wikipedia

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Ah, var tvungen att googla och kolla bild. Men då vet jag:P Svenska kändisar är jag inge bra på.

Sessan1
0

inte LisetteS? då vet du det nu då :)

Klart unga människor av idag har ju ingen uppfattning om kändisar som  var kända förr. Jag vet mycket väl vem hon är. Inte ens min dotter vet inte heller så mycket om kändisar som var kända förr. Är väl olika  vad man känner till för musik oxå kanske?

/Sessan1

Faxlin
0

Klart det skiljer sig en hel del på ens ålder. Antagligen därför Liinda inte kände igen henne. Jag lvoar jag hade känt igen henne direkt. Usch är jag gammal då?

Audiatur et altera pars

Liss
0

Ja men har inte hon en rätt utmärkande röst också?

Fast som sagt, klart att de skiljer mellan ens levnadsår;) Kändisarna skiljer sig ju mellan åren också så. Men svenska kändisar är jag inte bra på öht! är inte så intresserad ^^

Saga85
0

#9 Äsch, jag skulle allt känna igen henne, och inte är jag gammal inte.

Och lite avundsjuk är jag allt på Liinda. Vet bara hur intressant jag tyckte det var när Claes Eriksson höll på att spela in en scen till Den enskilda medborgaren i vår rondell. Kanske dags att faktiskt ta och se den filmen Obestämd Fatta vad förvånad man blev en dag när man tittade ut genom fönstret och såg fyra bilar köra runt runt i rondellen. Och sedan när man gick ner för att ta bussen stod ett helt filmteam där. Det var kärlek.

Liss
0

#11 Hehe jaa man blir lite smått förvånad när sånt händer. Jag var i en stor park, kommer inte ihåg vart, med min far och hans sambo. Och när jag gick på en grusväg så pasera en ung kille som jag kände igen. Jag var mycket yngre då! .. När vi gick tillbaka så såg vi ett helt gäng som höll på och larva sig enligt mig.. senare kom jag på att den jag mötte var Adam från "adam och eva" när dem är små.. Och dem filmade en scen då. hehe..

Angelclaw
0

Var inte hennes dotter med i…aaah nya tider??

Hurra kissi***** var väl hon? *funderar*

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler