Åsas tacopaj!
Måste bara berätta för er som missade forumträffen hos Åsa, där jag, Jennifer och Liinda var, Åsa gör världens goaste mat. Gillade tacopajen speciellt, men blyg som man är första dagen så vågade jag inte ta mer.
Och en helt underbar familj har hon också. Jag som var rätt anti mot barn smälte direkt efter att ha läst Pippi för yngsta dottern, för att inte tala om katten. Oj, henne skulle jag velat kidnappa!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tack vad snällt David. Lovar att göra tacopaj åt dig fler gånger. Bara komma hit vet du. Så nästa gång kanske du törs äta mer då du vet att jag inte bits :-)
Du tog Sanna med storm. Hon pratar om dig än. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Gör den isåfall dag två, för jag kommer garanterat vara lika försiktig i början igen! :)
Är också jätteglad att hon accepterade mig så otroligt fort. Så jag är nog inte så elak som jag ser ut… 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

haha, ja jag får göra det dag två nästa gång :-)
Du ser ju inte farlig ut. Så det så :-)
Audiatur et altera pars
åh, ni får ta och planera in fler forumträffar när jag också kan vara med
tacopaj lät väldans gott också 

Tassy, det blir garanterat fler träffar. Och då är du självklart välkommen du med :-)
Vi har en hel del sovplatser att ruska fram till de som vill komma. Okej ingen lyx inkvartering precis, men om man kan stå ut med lite skit i hörnet och en massa pappershögar så är det rätt okej. Lovar att du slipper sova på pappershögarna i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

Den är nog lite för stark för din mage. Jag får fixa något snällare till dig :-)
Audiatur et altera pars
Recept! :D
#5 jag är ju själv en fibris så jag vet nog hur det kan vara med städningen
klart jag överlever. Sova på papper kan ajg också, om ni fixar något att bogsera upp mig till stående på morgonen efter så, annars får jag leja nån med skottkärra 

Åh, är pajen aggro mot magen, då ligger jag pyrt till också
jag kan göra Angelclaw sällskap med något snällare mums i stället 
Om jag inte tar alldeles fel kommer jag bo ganska nära dig snart också Åsa, bara två timmar bort lite drygt
så då kan jag garanterat komma på träffar!