Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikett: allmänt
Läst 469 ggr
Salladshataren
0

Jag är så ledsen, besviken och frustrerad

Kopierar min tråd in hit ifrån relationer.

Jag har träffat en kille från en dejtingsida. Ja, det är fortfarande den killen som inte vet vad han vill.

Jag vet inte om jag vill ha honom som myskompis eller vanlig kompis. Känns så ont att säga att jag vill bara vara vanlig kompis med honom. För jag saknar allt som vi gjorde tillsammans, men jag vill ändå inte vara myskompis med honom. Vill inte vara ett mellanting. Känns som jag velar och han tvivlar nu på mig, för ena sekunden vill jag ha honom som kompis och andra vill jag ha honom som myskompis.

Kanske ska bryta kontakten med honom och börja leta efter annan? Känns som jag har skrämt bort dem andra… Jag har så otroligt dålig självförtroende och självkänsla, så det är nog därför jag tvivlar.

Han sa själv att han hade väntat sig att jag skulle bestämma mig. Tråkigt att han förväntar sig så =(

Jag har insett att jag kommer aldrig ha ett förhållande med honom. Inte nu, men kanske i framtiden? Känns tråkigt att det ska vara så här, men jag har ingen lust att vänta på honom. Jag håller på att leta efter annan kille som vet vad han vill och som hyser samma känslor för mig som jag känner för honom. Det vet han nu om. Och han vet om att närsomhelst kommer jag lämna honom. Är så trött på hans velande.

Tror inte att jag är den sortens person som han söker eller är det bara jag som tycker det. Han har själv sagt att han kan inte bygga upp något som han är inte säker på. Och han är inte säker på mig. Han är trogen, han håller inte på med andra tjejer. Känns som jag är fast i ett falskt förhållande, fast det är inget förhållande ändå.

Har fått råd om att jag ska hota och ställa krav på honom. Det har jag gjort, ta chansen nu eller så rinner den möjligheten bort såfort jag hittar den personen som jag söker. Jag trodde han var den personen som jag sökte, men icke.

Jag vill inte inse att det ska bli såhär, men det måste ta slut. Annars blir jag fast i ond cirkel eller tills han väljer bort mig. Jag vill inte att jag ska må dåligt av detta och inte han heller. Jag har mått dåligt av detta ett bra tag… Jag som trodde det kunde bli något mellan honom och mig, men det var ju bara en falsk dröm. Men sen vet man aldrig i framtiden, antingen glömmer jag honom och mina känslor för honom svalnar av eller så blir min dröm sann.

Men jag tänker inte ge upp den drömmen, jag ger inte upp mina drömmar så lätt. För drömma kan man alltid göra… Även om det kanske kommer krossa mig till slut.

Men han kommer vara min vän, vad än som händer.

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Faxlin
0

Ohh, det var ingen liten härva det där inte. Kan inte direkt ge några råd heller.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Salladshataren
0

Mm =( Inge kul alls. Så jag ska börja leta igen, han kanske kommer på att han är kär i mig. Vem vet? Men jag ska iaf börja leta efter en kille som vill samma som jag och känner som jag känner för honom.

Aribigga
0

Det finns ett bra råd på kärleksbekymmer, skaffa en shetlandsponny.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Salladshataren
0

Men om man inte är förtjust i hästar då? Tungan ute

David
0

En katt??

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hennum
0

shetlandsponnyer kan man inte annat än älska. fast mitt förhållande till min käre shettis är iofs en väldigt olycklig kärlek från min sida. så man ska akta sig för vilken shettis man blir kär i ^^

jag tycker att du ska strunta i den där killen som du är inne på nu, då det inte verkar va något riktigt bra, inte utifrån det man kan läsa i ditt inlägg.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

David
0

Tycker inte heller killen låter mycket att satsa på.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Salladshataren
0

Men David, katter har jag. Fast dem är inte speciellt roliga, fast de älskar ju en Tyst

Aribigga
0

Mjo, men det är lite, vem behöver en pojke när man har en shetlandsponny?

Men gillar man inte hästar kanske det går lika bra med ett marsvin?

lurvponnyn.vimeddjur.se

Salladshataren
0

#9 Marsvin har jag haft. Men jag har kaniner, fungerar nog lika bra Flört Sen har jag Ferdinand, men han är inte alltid lika mysig Skrattande

Aribigga
0

Djur är överhuvudtaget bra när det gäller kärleksbekymmer, de får en att tönka på annat om inte annat.  Glad

lurvponnyn.vimeddjur.se