Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 725 ggr
ladysurprise
0

varför är jag så orolig?

Min kille är ute på puben med sin bror och några kompisar.. han går inte ut så ofta så de kan ju va kul för han men varför är jag så orolig jag litar ju på honom att han inte håller på med andra..

Faxlin
0

Lite oro är inte konstigt att känna ändå. Du älskar honom och ditt undermedvetna blir då automatiskt lite orolig för att något ska hända som tar ort din älskling från dig. Så länge man itne låter oron bli till renodlad svartsjuka är det inget farligt. Det kan till och med vara sunt. då uppskattar man det man har och är mer rädd om det. Men blir det så det övergår i svartsjuka då är det inte bra. Svartsjuka är en sjukdom som kan få oanade proportioner.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aribigga
0

För att man är egoistisk och vill inte att ens egen ska titta åt andras håll ens.

Det är jobbigt att vara svartsjuk och inget man kan göra åt. :( Förutom att pussa honom när han kommer tillbaka :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Musiken
0

Jag vet hur du kanner. Jag ar ocksa orolig nar min pojkvan gar ut ibland. Han ar nog den sista mannen pa jorden som skulle vara otrogen, men oron finns dar anda.
Jag vet att han blir valdigt flirtig och sa nar han ar full, sa jag ar radd att nagon tjej ska missuppfatta hans signaler och se det som "fritt fram" att gora narmanden. Att en tjej gor det bryr jag mig inte om, men aven om han ar den sista mannen pa jorden som skulle vara otrogen sa ar han aven den siste mannen pa jorden som kan saga nej. Han ar sa otroligt radd att sara folks kanslor att det nastan ar lojligt. Skulle en vitt frammande manniska komma fram och fraga om de fick sla honom i magen for att de var arga pa nagon annan sa skulle han saga ja, for att inte hamna i olag med nagon.
Sa skulle en tjej gora narmanden pa honom skulle han inte kunna saga at henne att ga darifran eller likande.

Det ar sa mina kanslor uppstar iaf, kanske har du nagra liknande tankebanor?
Det ar ju alltid lattare att ta tag i sina kanslo-problem om man vet vartifran de kommer :)

ladysurprise
0

är räd att han ska hamna i trubel bli misshandlad eller vad som hälst..

han ringde för någon minut sen och la på och nu svarar han inte på mitt sms när jag fråga varför han ringde och la på

Musiken
0

Oh sant ar jobbigt :( Hoppas att han svarar snart :)

ladysurprise
0

Snart kör jag in till stan o letar.. åka in till hans bror och se om han är där

ladysurprise
0

Nu ringde han.. o han  är snor full.. hehe.. Gud vad skönt de kändes när han ringde

Musiken
0

Vad bra att han ringde :)