Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettsömn-sömnproblem
Läst 310 ggr
David
2008-11-07 05:22
0

Sömnproblem...

Wow. Hela 13 st inloggade på iFokus nu. Måste vara något slags rekord.

Kan inte sova, hur mycket jag än försöker. Snart tar jag en stekpanna och slår mig i huvudet så jag somnar.

Är jättetrött, så jag borde kunna sova. Suck suck!

Tror att jag är rätt orolig just nu, och att det är det som spökar.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Faxlin
2008-11-07 11:43
0

Oro är en stark bidragande orsak till sömnproblem faktiskt. Så försök se vad du är orolig över och se om det finns något du kan lösa på den biten så att du inte behöver känna dig tvungen att vara vaken.
Tycker synd om dig. Vet hur det är att itne kunna sova. Jag brukar tillbringa hela nästan hela nätterna här därför. Så jag vet. Nu har jag dock varit för dålig för att kunna sitta här också. Så ja då blir det som det blir.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

David
2008-11-07 15:40
0

Jadu Åsa, en bit av oron har släppt idag. Så i natt kommer jag sova som en stock troligtvis. :)

Är det så illa nu, att inte ens datorn hjälper? *kramar om Åsa*

// David

Faxlin
2008-11-07 17:34
0

#2: Ja så är det. Kan säga att det ni såg när ni var här, det är lindrigt i jämförelse nu.

Audiatur et altera pars

David
2008-11-07 17:40
0

Åsa!!! Sätt dig i din skönfåtölj och sitt där minst hela kvällen. Beställ pizza med utkörning så du inte behöver stå i köket!! Det är en order! Skrikandes

// David

Faxlin
2008-11-07 17:41
0

#4: Jag har redan stått i köket. Och pizza till min familj, det är inte billigt. så det får nog vänta tills jag blivit rikare :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
2008-11-07 17:45
0

Och nu försvinner jag ett tag, för nu har jag tredje världskriget mellan barnen på övervåningen. Och med tanke på att jag idag fick höra att jag är en dålig mamma i princip som inte gör tillräckligt så är det nog dags jag lyfter på mitt aarsel här. Syns i natt eller något.

Audiatur et altera pars