Velar
Suck, ar det nagon mer an jag som alltid sitter och velar nar det kommer till att bestalla saker?
Har stuttit i 4 dagar nu och glott pa asos hemsida och kan inte bestamma mig for vad jag vill ha! Ena dagen vill jag ha allt, nasta inget alls, och den tredje hittar jag en snygg kjol, for att pa den tredje oka pa med ett par strumpbyxor och en troja.
Det ar sa tyyypiskt mig! Nar jag handlar pa internet sa tar det evigheter, men ar jag i affar sa aker forsta basta plagg ner i pasen :P
// Amanda

haha men låt det ta tid. Då får du i slutändan det som du verkligen vill ha tror jag .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag velar alltid, vare sig det är på internet eller ej!:P

Det ar sa irriterande! Onskar att jag kunde vara gjord av pengar sa man kunde kopa allt man fastnade for :P
// Amanda
hahah precis :P

Ooh nu ar det JATTESVART att valja (jag har suttit i 5 dagar nu och forsokt bestamma mig!)..
Ska jag bestalla en skitsnygg svart pennkjol med volang (asos), eller ska jag ta den losare modellen i marinblatt med roda prickar (top shop)?
Och, om jag bestaller fran Topshop, ska jag bestalla ett par extra-ordinara knickers da ocksa?! Ar SAAAA sugen att ha nar jag gar ut nagon dag och kanner mig riktigt glammig, MEN sen ar det ju det att jag har en kroppsform som i mangt och mycket paminner om en potatis. Lite avlang, men inte tillrackligt avlang for att raknas som avlang, sa den ar fortfarande rund.
Oh sa svart! Hos Asos ar det bara kjolen jag vill ha, och ett par strumpbyxor.
Hos Top Shop vill jag ha massor! Men kjolen hos Asos har vackt ett valdigt starkt begar inom mig! Aaaah!
Betala massa frakt for att fa hem EN kjol?
ELLER
Betala massa frakt for att fa hem en kjol som ar OK, men inte den jag ville ha egentligen, tva trojor och massa underklader?
ELLER
Betala dubbel frakt for att fa hem allt godis fran Top Shop OCH favvis-kjolen fran Asos?
Och hur ska jag gora med de super-glammiga knickerserna? :P
// Amanda

Kan ju lagga in en (nastan) helkroppsbild ocksa sa att ni kan bilda en uppfattning haha.
Jag ar valdigt kort (156cm) sa det kanske bara ser lojligt ut om jag "kapar av" benen med knickerserna?
// Amanda

Jag tycker du ska kolla på ekonimin och se vad den säger. Säger den attdu har råd med båda så tycker jag du ska unna dig själv det. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars