jag blir... ledsen!
Usch så hemskt detta känns….
Som några av er säkert vet har det försvunnit bilder för mig. Trodde "bara" det var några stycken på kaninen, men nu kom jag på ännu fler bilder som saknas! Åh, jag blir verkligen ledsen. Jag som var så nöjd med dom bilderna. Hade precis köpt min systemkamera då så det var några av dom första som jag fotade.. Dock är det konstigt, för dom allra första bilderna jag fotade finns kvar…

… systemkamera 004, systemkamera 005, <-???-> systemkamera 065, systemkamera 066….
Omkring 60 bilder som saknas! :O
Så många kan jag ju inte ha tagit bort i datorn pga att dom blivit dåliga, eftersom jag kör lite snabbrensning i kameran innan jag lägger in dom i datorn.. :(
åh va tråkigt =( kram!

Oh :( Vet hur det kanns.
// Amanda
det är hemskt. Någon som kan trolla fram bilder? :)
har sökt utan resultat.. har letat igenom papperskorgen som har förvånadsvärt lite bilder, och innehåller även bilder (kopior) som jag inte har slängt, men dom finns också kvar i mappen jag placerade dom i.
Verkar som min papperskorg lever sitt egna liv >< :(

Papperskorgar har en vana att gora det.. Frilansade som fotograf at en kyrka en gang och skulle dokumentera deras vardefulla altarmalning, och bilderna skulle tryckas i en konstbok och ges ut i handeln.
Tar taget ner och ar skitglad, tar ca 200 bilder och kanner mig nojd.
Tva dagar senare ska jag till och redigera bilderna, och de finns inte. Inte en enda!
Sa det blev inga bilder at kyrkan, inga bilder i boken (fan vad jag gramer mig!!! att sta som fotograf i en bok hade ju varit sa sjukt bra!!!) och dessutom sa "svek" jag ju de som hade hyrt mig :/ Inte en rolig vecka om man sager sa.
// Amanda
#5 men åh så jobbigt! :/ när man gör det åt någon också… jag fotade ju bara åt mig själv eller så, så det är ju bara jag som lider av det.
Verkligen synd !

#5: Usch vad trist. Förstår att det inte var skoj att berätta att de var borta heller.
#6: Även om man är ensam om att drabbas är det förjäkligt. Jag förlorade nästan alla mina bilder tagna under ett och ett halvt år då datorn kraschade. Nu är datorn på lagning men jag tvivlar på att de kan rädda något.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars