Mammis och pappis
Nu ar snart mammas och pappas forsta helg i Carlisle slut :(
De kom igar, och da gick vi pa halloweenparty och halsade pa illrarna.
Idag blev det shopping i stan och sen en magi-show med Pete Firman (han ar lite som en mognare och vuxnare engelsk version av Carl Einar Hackner).
Imorrn blir det bara lunch och sen aker de tillbaka till Sverige igen :(
Det suger lite. Dels for att jag ar svin-sjuk. Har svullen hals (sa svullen att jag faktiskt ar dov pa ena orat), hostar sa mycket att min hals ar alldeles om och det kommer blod, ar snuvig och har ont i huvudet.
Dessutom har de inte hunnit se halften av staden och de sakerna jag ville visa dem.
Och for att gora det annu varre sa har jag och Ross brakat HELA helgen, vilket ar sadar kul nar vi planerat alla aktiviteter tillsammans….
Annu mer suger det att det ar forsta gangen de halsar pa (efter ett och ett halft ar) och de kan bara stanna over en helg :(
Sa nu ska jag forsoka sova bort lite sjukdom, hoppas pa att kunna hora imorrn :)
Sa god natt pa er!
(jag, mamma och pappa pa halloween-festen. Vi var en hippie-familj)
// Amanda
Vilka söta föräldrar du har :D
Inte kul när saker går emot, hoppas det blir bra snart!
F.ö. så uppfattade jag först en av meningarna som "hoppas på att kunna hora imorrn" och tänkte, Ja, det är ju också ett sätt att tjäna pengar. Hehe. Missförstånd är alltid kul ;)
_No way! Yes way!

Haha tack :P
Ja.. jag borde verkligen skaffa svenskt tangentbord :P
// Amanda
#1 hihiih så tänkte jag med ;D
Haha vad fint utklädda ni var. Krya på dig!!

haha, konstigt nog ser ag automatiskt ringar och prickar över a och o nu när det ska vara. Men bara när du skriver :-)
Annars hade man nog kunna missförstått :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

usch vad tråkigt att du är sjuk och dom itne stannade så länge, åh att du och Ross har bråkat.
Men jag hoppas att du kände dig lite friskare när dom var där åh att du fick lite nöje med trippen. :)
// Liinda

Nja, jag kanner mig om mojligt annu sjukare nu :/ Jag och Ross har lost allt dock, sa det ar bra. Men frisk ar jag inte :(
Valdigt kul att ha dem har dock! De far garna komma igen pa varen :)
// Amanda
håller med om att dina föräldrar va söta :D
haha jag ser me prickar över åäö :D
synd att va sjuk å bråka med ross dock! :/