1 1/2 år idag
sen pappa gick bort, ikväll ska jag tända ljus och lyssna på musik, idag känns de bra ändå :)
kommer nog fälla några trårar men mest för att jag vet att han har det bättre där han är nu än när han var med oss på jorden :)
jag stänger mina ögon och minns hur du log jag minns hur jag älskade dig och hur jag kände när du dog jag vill minnas de fina du var god i ditt hjärta en lång tid har gått jag kommer alltid känna smärta
Oj, just ja, det är idag. Tända ljus är fint, och är en jättefin gest. Du får lyssna på sån musik han gillade också.
Jennifer, det är helt okej att gråta. Det mest naturliga som finns. Och som du säger, han har det bättre nu, än när han mådde som sämst "här nere". Och du har ju alltid med honom i hjärtat.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Oh beklagar :( Hoppas att det blir en fin kvall :)
// Amanda

Kramar om. Att mista sin förälder är svårt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ugh gumman… Skickar världens störtsta bamse kram
// Liinda
tack allihop! :)
*kramar tillbaka*
japp de e svårt men man får se till att gå vidare ändå :)
vilket tog lång tid för mig. men jag e på väg nu iaf :)
ska göra världens godaste middag ikväll och titta på film å bara mysa :)

Ska du äta IGEN 
// Liinda
jag har ju inte ätit sen lunch :P jag hämtade inte pizzan nu :P utan jag får äta den när ja vill ;)

#5: Tycker du har kommit långt på 1½ år. Jag gråter fortfarande över min mamma. Och hon dog maj 2003
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
aa fast jag stog ju inte min pappa speciellt nära.. men jag gråter ju ibland med.
på sistone har de faktum att ja inte minns hur han luktade varit jättejobbigt :O de e små sakerna man saknar å tänker på!