Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 1100 ggr
LiindaH
0

Innan jag blir 30

Okej jag har 7½ år ca på  mig att fixa dessa saker innan jag blir 30 år.

• Bo i ett grått hus på landet

• Ha körkort

• En karl

• 3 barn

• Driva mitt egna lilla katthem

• Hjälpa barn med alkoholiserade päron.

• Bila genom hela Sverige

• Åka utomlands

• Träffa mina yngsta syskon

• Skaffa en liten hund

• Titta på renar

• Klappa en älg

• Skaffa mig världens bästa kamera så jag kommer igång med mitt riktiga fotografernade nån gång.

• Lära mig göra klockor

• Förlova mig

• Gifta mig

• Bo i ett kloster 1 vecka ;P

• Jaga en munk

• Tälta en hel vecka

• Läsa hela bibeln bara för att

• Våga åka berg och dalbanan på Gröna Lund

• Gå på furuvik

Aaah det kommer nog mera. Allt jag kommer på just nu iallafall.

// Liinda

MimmieM
0

Har du inte redan en karl?

Carpe Diem

[Niike]
0

"jaga en munk" ?? xD

LiindaH
0

#1 - Karl och karl ;P

#2 - jaa, tänk er en munk springa utav faaen ;P

// Liinda

Faxlin
0

#3: Hmm, det där var inte snällt. Hälsar jag och F.

Men ja vad säger man annars om din lista. Det var några kontigheter där som jag skrattade gott åt. Men det där med furuvik det fixr vi i sommar i alla fall. Fast det är ärligt talat inte mycket att se. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

F är min saaaaambo ;)

Vaddå är han hos dig nu ????

När faen är han hemma med hundarna egentligen ?????

// Liinda

Faxlin
0

Han har nyss kommit hit. Han har varit hos vovvarna hela tiden sedan vi kom hem från dig. Men nu skulle vi fixa de sista av papprena han behöver ha med sig på mötet vi ska på i morgon.

Audiatur et altera pars

[Niike]
0

#3 HAHA vilken syn xD

LiindaH
0

#6 - Det känns bra att lilla F kan åka bort när jag inte är hemma.
Men han kan aldrig följa med och umgås med er när jag är med.
Hmm…

#7  - Följa med ????????

// Liinda

Faxlin
0

#8: Jadu vi får kanske fundera på varför någon gång. Nytt detektiv arbete för oss :-)
Eller så beror det på att du har inte varit så där hejdundrande revlig när du inte ätit och haft ont så han trott att du ville vara utan honom ett tag. Eller? För i början var han ju med hit faktiskt.

Audiatur et altera pars

[Niike]
0

#8 Jag är på!! :D

LiindaH
0

#9 - I början ja !
Men aaah, men pratade han med en och förklarade mer hur han tyckte och tänkte så skulle man slippa bli så sur och fundersam !

#10 - Good jag hämtar dig när det är dags.

// Liinda

[Niike]
0

#11 perfa! får man kasta vattenballonger på den? :D

Faxlin
0

#11: Har ett bra svar på det med. Han är karl. Har inte vi kommit överrens om att karlar inte riktit är som de ska. Bara läsa om allas erfarenheter här inne. Har de inte ryggrad som en koktspagetti så beter de sig som as. Typ i alla fall.

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#12 - Självklart ;) Vi måste ju få dom att börja springa ;)

#13 - Men …… F har sina ljusa stunder…
Det säger jag inget om… Han gör JÄTTE goda…..
Negerbollar… åååh lagar god mat….

Vad är det mer min lilla fisk`?????

// Liinda

David
0

Tack Åsa… Gråter

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[Niike]
0

#14 hahah! det blir nog lätt ;) bara att kolla hur dom gör i Hem till Midgård med stackars Petter Nicolaus.. Sett det? :P

Faxlin
0

#14: haha just nu bevisade han att han kunde skälla. Han uppskattade inte mitt inlägg i #13: Förstår inte varför :-)

#15: Mehhh, det var inte meningen att du skulle ta åt dig ju. ;-) Bara de vi lever med. hihi

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#16 - Lugnt jag har en plan men kan inte skriva ut den här om dom skulle se den ;P

#17 - Vad sa min lilla håriga mullvad?
Rakatav honom håret än ?????

// Liinda

Faxlin
0

#18; Nepp inte än. Han är fortfarande långhårig. Ska prata med min sambo i morgon så han får plocka fram apparaten. Ja alltså hårtrimmern. Någon annan apparat vill vi inte se här hemma. Men ja han har lagt sig och vi har pratat såååå mycket sedan jag kom hem. Munter som en gök inför en kpist patrul ltyp.

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

oooh han är som mig med andra ord.

// Liinda

David
0

#17. Tänker försöka ignorera Åsa nu… för jag har visst ryggrad, har till och med röntgenplåtar på det. Och ett jävlar annama har jag också. Kan till och med hur en tvättmaskin fungerar!

// David

Faxlin
0

#20: Japp men det är en viss skillnad. Du är söt, men han är fan imig inte söt i mina ögon nu. Bara någon jag tvunget delar morgontidningen med. Jag menar det finns anledning till att man ber någon ta saken i egna händer och dra sin egen lilla slutsatts.
*arg Åsa*

#21: Nej men nu sak du inte vara sådan. Du är ju inte tilsammans med någon av oss som har gnällt här. Så du klarar dig ju. Det är värre med F som sitter och läser bredvid mig när jag skriver detta.
Japp snart åker jag nog på en smäll. Får se hur väl Liinda uppfostrat honom om jag klarar mig eller inte :-)

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#22 - Nej det är jag inte. Flodkossa är vad jag är.

Hälsa F att dom på något sätt kontaktar honom från KKS.
Så ska han säga : Ta det där med Liinda, eller nej förlåt, hon bad ju er dra åt helvete.

// Liinda

David
0

*trallalaalallalalalala*   *håller för öronen*.

Men måste fråga, varför vara tillsammans med någon bara för att dela morgontidning? Bättre att läsa nyheterna på Internet istället. Det blir ju bara ett moment 22, och alla är olyckliga till slut.

// David

[Niike]
0

#18 ahahha :P

Faxlin
0

#23: Nu är du dum. Om de ringer ska jag säga åt F att skicka dem till mig. mohahahahahaha

#24: Meeeh, ja jag vet inte. Men jag betalar morgontidningen i alla fall. Tycker om min pappersidning. Äveno majg läser den sporadiskt. hihi
Men ja jag vet inte just nu varför jag delar morgontidningen emd honom. Eller jo det vet jag. Jag älskar honom. Fast just nu tycker jag inte om honom bara.

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

#26 - Duuuuuu…. Nej men seriöst, kontaktar dom honom.
Sägåt han att lägga på luren. Åh inte svara.

// Liinda

Faxlin
0

#27: Öhh, men du hur ska han kunna lägga på luren om han inte ska svara? Kan du bestämma dig för en av sakerna han ska göra`hihi

Audiatur et altera pars

David
0

Skicka dom till mig. Så ska jag berätta vad jag kan göra. Men som sagt, de har redan lovat att betala så fort de får räkningen. Fanns vissa som inte ville att jag skulle gräva djupare…

// David

LiindaH
0

men daah om han svarar ska han lägga på sen om dom ringer upp så ska han inte svara, du får läsa lite mellan raderna kvinna ;P

// Liinda

Faxlin
0

haha, okej det var så du menar. hihi

Audiatur et altera pars

David
0

Annars… skicka dom bara på mig.

1. Begära ut samtliga handlingar ifrån alla kommuner KKS håller till i.

2. Begära att Länsstyrelsen gör en journalförfrågan från hela landet.

3. Prata lite med Jordbruksverket

4. Kronofogden.

5. TT-telegram till Sveriges alla nyhetsbyråer :)

Bingo… 5 steg, och hej hopp…  Då har jag material för att göra en jättepolisanmälan. Och att anlita advokater blir betydligt dyrare än att betala tillbaka en räkning.

// David