Hej!
Tankte att jag kunde presentera mig :)
Heter Amanda, ar 20 ar, bor i Carlisle pa skottska gransen dar jag pluggar andra aret foto pa univeristetet har.
Har en pojkvan (Ross) och 4 illrar. Pudding och Loki bor hos Ross och Nisse och Lotta bor hos mig :)
Uhm ja, sa intressant ar jag inte egentligen, men nu vet ni the basics iaf :)
Bara att fraga om det ar ngt ni vill veta :)
// Amanda
Trevligt att veta mer om dig. :) Mysig bild!
Har alltid velat åka över till Skottland och bila där en vecka eller två. Något du rekommenderar att man gör??
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Välkommen hitt Musiken :)
Åååh du måste berätta mera. Jag älskar att fotografera :)
Mvh Liinda
// Liinda

Tja, just i Carlisle ar det inte sa javla fint, men Edinburgh ar verkligen fint :) Glasgow ar valdigt skitigt faktiskt, och en ratt deprimerande stad :S
Ngt jag vill gora nar/om jag har rad ar att aka efter Skottska kusten. Taget mellan Carlisle och Edinburgh gar dar och jag ar helt kar i alla sma byar langs kusten!
// Amanda

Och LiindaH; just nu jobbar vi pa ett projekt fram till veckan fore jul som heter "invisible people, invicible cities", sa nu haller jag for fullt pa att bygga mina modeller :) Ska ta John Bauer-inspirerade bilder har jag tankt med troll, gradvargar, rumpnissar, tomtar osv :)
Lagger in en bild pa mina halvfardiga modeller.
// Amanda

Åååh vad roligt..
Jag vill också :'(
// Liinda

Ohh, skojigt med en presentation. Nu vet jag nästan mer om dig än vad jag vetat under tiden du varit på iller :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha pa riktigt? Jag kanske inte presenterade mig ordentligt dar nar jag tanker efter! :O
// Amanda

Japp på riktigt. Men det är faktiskt så att den sajten inbjuder inte riktigt till presentationer tyvärr. Gör ett rätt taskigt jobb som värd där. Därför jag rymmer hit där jag slipper få magsår och må illa av nervorisitet när jag läser trådar.
Audiatur et altera pars

Haha, ja det ar val tur det da :P Det blir ju latt ratt haftiga diskussioner nar det handlar om djur. Aven om de verkar vara extra haftiga just pa iller om man jamfor med resten av djurforumena har pa iFokus.
// Amanda

Ja liiite häftiga kan de bli :-)
Audiatur et altera pars