nu ska jag..
ut å dricka lite öl, dansa å va allmänt jätteglad :D

Ha så roligt !!
Carpe Diem

Låter bra det Fnuha. Ha så skojigt nu :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Oh det ska jag ocksa gora ikvall! :) Fast jag har kopt 5 flaskor vin och lite Bacardi istallet for ol :D
// Amanda
Än så länge verkar det gå lugnt till 
Hoppas du kommer hem och har haft jätteskoj!!!
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

5 FLASKOR?? 
Carpe Diem

#0 vi skulle ju gå ut efter löning *snyft* :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#3: Ohh, hoppas ni är många som ska dricka. Annars blir du sjuk. hihi
Audiatur et altera pars

Ja, och dagen efter får man ont i håret. Det är lezkigt
Carpe Diem
Ont i håret?? Vad är det för slagsmål du är med i när du druckit lite? 
// David

MimmieM; ja :) Fast jag tar nog bara med mig 3, kan vara bra att spara lite ocksa :D
// Amanda

Äh, istället för att ha huvudvärk så får man ont i håret. Låter bättre
Carpe Diem

Nej, det är hårrötterna som drunknar av all vätska så de blir rädda och försöker fly, #14 men det där är ju också en teori :)
Carpe Diem
Därför man ska ta varannan vatten med andra ord? 
// David
Men… dricker jag mjölk rent så kräks jag ändå direkt. Mjölk i mat går bra, men inte dricka ett glas mjölk. *bläää*
Och, så mycket ska man väl ändå inte dricka att man får kräkas ut allt. Då är det ju att slänga pengarna i sjön… 
// David

#16 Men förstå ironi :)
Carpe Diem
Mmm.. varannan vatten ska man dricka. Har ni inte sett den filmen, om att dricka smart eller nåt?:P
Turligt nog blir jag aldrig bakis! .. har aldrig någonsin kräkts av att dricka! tjohoo Hejja mig!:P
Fast fick redligt jäkla ont i huvudet av rödvin en gång dock. De gör jag inte om^^
Fast 5 flaskor vin?.. varför ska man ens behöva 3?:P Förstår inte folk att man kan ha kul utan att bli full?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ni vet väl att man ska vårda bakfyllan 
för har man kämpat så med att dricka för en massa pengar för att få bakfyllan så borde man göra allt för att den ska hålla i sig längre

haha men leo då. :-)
Att dricka så man blir bakfull har jag aldrig förstått mig på faktiskt. Men visst det har hänt i min ungdom att jag gjorde det rejält. Men sedan man blev äldre s har jag sluppit detta.
Om man misstänker att man kan få baksmälla dagen efter är det ett gott råd att knöka isig salami eller något annat riktigt salt innan man lägger sig. Saltet hjälper till att binda vätskan som då gör att man slipper bakfyllan :-)
Audiatur et altera pars

Festmetoden :) Superbra!
Carpe Diem
hihi gissa om jag e slö idag ^^ men men ska ut i skogen och yra så då blir de nog bra :D

Man får vara slö dagen efter kvällen före Fnuha, Ut med dig i skogen och piggna till så kan du hålla mig sällskap här i natt. ;-)
Audiatur et altera pars
#26 Ja precis! så heter den jaa:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆