Jag är lat
Så. dom skulle ha ett punkband som spelade på det ockuperade huset Smultronstället här i lund. Lät riktigt skoj.
Men vad gör jag?
sitter här och glor, kommer ingenvart. nu är det lite för sent att bege sig iväg.
jag är hemskt lat!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Men då var det kanske egentligen inget som verkligen lockade. För då hade intresset styrt över latheten. det är jag övertygad om. Bara att inse att vi är trevliga att hänga ihop med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Du saknar bara motivation ^^
Carpe Diem

åh. det hade ju varit jättekul att åka dit. så nog lockade det alltid.
men att ni och hela iFokus är trevliga, det kan man ju lugnt säja. :D
mjo. jag tror att jag rent allmänt är ganska omotiverad.
men jag har kommit på att jag ska skriva listor varje morgon, på saker jag ska göra. för det är så skönt när man sen kan stryka över de olika grejerna. kanske får ja ha en punkt på den listan: "eventuell spontan och rolig händelse" hehe ^^
när ja ska åka till kompisar är ja hopplös :P kommer dit typ flera timmar senare än planerat.
nåja, livet är ju som en berg och dalbana. skulle tro att jag är i en motivationsmässig dal just nu ^^
känner ni er motiverade och pigga för tillfället? :D

Ja :DD Jag älskar listor! Jag skulle nog behöva en lista där det står 7.00 - vakna
7.03 - gå ur sängen
7.08 - ät frukost
etc.
Carpe Diem

Nej jag har nog fallit ner i samma motivationsmässiga dal som dig Hennum. Undrar när man tar sig ur den dalen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*saft och konfetti*
Tjo och tjim hobby limm. Sluta deppa gott folk :D
Carpe Diem
Jag är latast! .. men nu har jag motivation, tror jag?:P om jag får de.. och sen de.. och om de funkar.. och sen de.. och jaa..
He hopp gummi *censur*
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jaadu, det kanske inte är så mycket en dal, som en rakt ned stupandes ravin ^^
Mimmie och Lisette, ursäkta… ni är i fel tråd! det här är inte rim-tråden. ;) de är här motivationsmässigadaltråden, och här är glättiga rim absolut förbjudna! :D
Haha! F'låt!:P
Okej.. ska bli mer deppig nu.. vänta..
Har mycket raviner och stup jag också. Men de är bara att försöka klättra upp hela tiden och ge sig fan på att inte ge upp! Annars har man ju förlorat hela livet.. Upp och hoppa och gör saker. Jag är verkligen skit lat.. sitter och har de bekvämt hemma när jag kanske skulle hittat på någe ist.. möjligtvis!
Bara man reser sig upp från den härliga soffa så brukar benen göra resten;P Ibland..

hehe :P du är duktig på att vara deppig på "befallning" ;)
oj, jag är visst i fel tråd jag med :O
jo, det är ju det. man ska lyfta häcken från den nedsuttna lilla gropen i soffan ^^

Oh, *ett, två, tre*
När man är nere i en djup dal så är det bra om en god vän sträcker ner ett livräddarsnöre som man kan klättra upp på, en livlina. Annars kan man ringa en vän, fråga publiken är ingen idé :)
Fan också!
Det är skitjobbigt att må dåligt och det är ännu värre när man bara känner att ingening kan få en därifrån heller!
Carpe Diem
#10 åh..en sak till jag är bra på! wiiiiie!:P
Ja men precis.. Kommer man ur bullan så finner man sig själv ha en jävla bra stund någon annanstans än bekvämma hemmet:)
De är visst så man hittar nya vänner och bekantskaper också, har jag hört^^
Neh men tusan! .. Mår dåligt alldeles för ofta! Just nu är jag på ett sjuhelsike humör!:P Men fast att jag är lat och gillar de bekväma så brukar jag ofta hitta på saker faktist. De är så mycket roligare än att sitta vid en dator!:D

jag är rätt van vid att klara mig ur mina dalar själv, eller åtminstonde utan större inflytade utifrån. självklart finns det polare som underlättar lite, men de gör inte den avgörande skillnaden.
när jag vistas utanför hemmet och skola, så hittar jag mest killar att *censur* med. ^^ bekantskaper hittar jag lättast i skolan. och dit är man ju ändå så illa tvungen att gå.
ibland behöver man verkligen låta rumpan ta lite paus från datorstolen ^^ ofta brukar de bli väldigt kul oxå ja. och vissa dagar kan man inte ens lyfta på lillfingret.

Känner igen det där Hennum. Eller, nu har jag sambo så det går ju inte :) Men det går mycke lättare om man pratar om det! Tro mig..
Carpe Diem

vilket går lättare om man pratar om det? :S ^^

Vägen upp från botten såklart :D
Carpe Diem

ahaaa! ^^
ja, det har du rätt i. :)
Hade skrivit en hel del förut.. men så kolappsa ifokus:P
Jag har märkt att när man inte gör något så orkar man inget heller. När jag jobbat tillexempel så kan jag börja strstäda efteråt. Men sitter jag bara och slappar såhär så orkar jag inte ens diska! Orkar ut med Ecko, men thats it^^ De är jag ju så illa tvungen till också..
Mina dalar har jag tagit mig ur själv också. Har inte ens berättat för mor min om dem perioderna. Har berättat en sak nu på senare tid, men mer är det inte. Jag tänker inte låta andra ta mina saker på sina axlar, utan de är enbart jag som kan gå frammåt. Jag har jobbat riktigt hårt, och är absolut inte helt uppe ännu. Men jag är en bit påväg och jag mår bättre.

jo. det har ja oxå märkt. när man väl har ångan uppe, så är de lättare att fortsätta. det svåra är helt enkelt att komma igång.