en kall öl..
en kall öl, lite bra musik i bakgrunden å nattsudd på skärmen :D ibland e livet bra underbart :D
byt ut kalla ölen mot varmt te så blir det perfekt (Y) :D
japp de e ju inte helt fel de heller :D
Hmm. Frestare där… Nattsudd i bakgrunden, Adobe Illustrator framför, panik att få till det sista, och så ska jag snart släcka ner för att ägna mig åt annat sista timmen innan jag somnar… 
Men en öl skulle INTE sitta tokigt. Vad har du för favorit??
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
jag är teberoende 
min favorit e chimay :) den vita :) riktigt riktigt god :)
fast just nu dricker ja grolsch :)
Var nån på min sajt som tipsade om en kanongod öl, måste titta in där innan jag fyller på förrådet i veckan…
. Och ska prova dina två också.
// David
chimay e dyr :( grolschen e billig å bra vardagsdricka :P haah!
niike! va gillar du för teer då? :D jag e helt såld på mitt röda chai och mitt gröna kaktus te :D

Jag vill också ha.. Men jag har ljummen läsk :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#8. Du kan inte alls dricka nu när du ammar eller??
// David
#4 Är också teberoende:) dricker minst två stooora latte glas me te om dagen.. mums!
Och jag byter gärna ut den kalla ölen mot en kall cocacola burk:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ge mig ööööööööl….
// Liinda
japp ja dricker nog 3-4 stora koppar te om dagen å tre små på jobbet ;D hahaha :D
#7 jag gillar allt tror jag ^^ allt jag smakat hittills iaf!
nåt grönt mint te hade vi för nåt tag sen, hur gott som helst.
Jag har ingen aning om vad märkena heter som vi har nu. Men citron och jordgubb har vi iallafall, och äpple/russin/kanel som inte var såå gott.. och nåt mer :P haha
#10 mumma:D
#12 ojdå hahah! jag måste ha mitt kvälls-te, annars mår jag inte bra ;D
haha :D jag kan rekomendera grönt kaktus e iaf :D gott gott :D de måste du prova! :D
det ska jag lägga på minnet :D vad är det för märke? eller är det lös-te?
det e löste :) ska skicka lite teer till några vänner jag kan hojta till då så kan ja skicka ett smakprov till dej me då :D
ok ;D ja men visst :D (Y)
har du smakat grädd/champagne (stavning?:P).. ? MUUUMS säger jag bara!
tror vi har de på jobbet! :D ska kolla de! :D
gör det! hur gott som helst :D var så länge sen jag drack det, måste köpa det när jag åker till stan nästa gång ^^

Teberoende, fast jag ska ha mjölk i mitt. Älskar pepparmynta och nässelte
Carpe Diem
#20 Äh.. de gick ju hur bra som helst att dricka 5 latteglas med te utan mjölk på nattetid, eller hur;P

Jo vars.. jag är inte den som är den. Blev väl 23 kissepauser den natten :P
Carpe Diem
Haha.. typ någe sånt jaa!:P .. fast iof vet jag inte om man kan säga natten om klockan 05?:P
Mjölk och socker måste det vara. Fast socker behövs inte alltid, men det blir mycket godare i slutet ;)
Mjölk går det att dricka utan, men det blir inte alls lika gott.

Mjölk, Mjölk, Mjölk.. Ropen ska skalla, Mjölk i teet till alla!!
Carpe Diem
WIHOOO :D mer mjölk åt folket. (och raggmunk!) 

oh, det som är så gott. Ska ner och köpa allehanda rotfrukter, imorgon blir det rotmos på menyn. Älskar svensk husmanskost!
Carpe Diem
Det är också gott! :D Något ni alla borde testa är ugnsbakade rotfrukter. Vet inte om det heter så men jag kallar det för det. 
Man tar lite rotfrukter eller andra saker som t ex kålrot, morot, blomkål, rödbetor och liknande, och lägger i en form. Sen häller man på lite honung, och in i ugnen ett tag.
Sen ta ut dom och ät, underbart, jag lovar!

Haha, mjo.. jag brukar köra kålrot, rotselleri, potatis, morötter och palsternacka och hacka dessa i strimlor. Grovhacka några vitlöksklyftor och stö över, sedan på med extra virgin olivolja, salt och nymalen peppar. In i ugnen!!
Du har rätt, det är en liten bit av himlen :)) Det är supergott att bara äta lite marinerad och stekt tofu och sallad till..
Hmm, fläskpannkaka m. lingonsylt måste jag göra någon dag!
Carpe Diem
Just det, palsternacka och lök brukar vi ha också. MUMS :D
Har pratar ni palsternackor och lök i fnuhas öltråd! 
// David
Jaaa :D Det kanske är gott att äta till öl? vem vet 
Lök kanske, men palsternackor? Kanske ska prova det någongång 
// David
Hahah! du får testa :D

Haha, ja marsvin kan verligen få till underbara munrörelser. De jag hade kude verkligen konsten att se totalt urkorkade ut :) Jag tyckte de mest hela tiden betraktade sin omvärld med ett ansiktsuttryck som sa "Öhh?!?"
Carpe Diem

Haha, jo de ser sannerligen ut att vara en intelligent djurart :)
Carpe Diem
vilken läskig 
Hahah jo verkligen ;)
Fnuha, han är läskig och jättefarlig :D fast han är mesig, så han döljer det bra..
jaa jag skulle inte vilja möta honom i en mörk gränd :O
omg :O vilken mardröm! jag svimmar bara jag tänker på det… speciellt om han inte fått banan på länge, då blir det inte kul..
HAHAHA!
Haha, käkar han gärna banan? :) Mina älskar grönkål :)
Helena
Om han gör! eller ja.. han käkar allt ;P utom morötter.
Men dum som han är ska han ändå äta morötter bara för att inte den andra grisen ska få nåt.. Men tror ni han äter upp det? Nej - han spottar ut det..!
dumma gris :P