Skitunge..
Vi la oss vid 22 nu ikväll. Andreas var tvungen att gå en kvart med Elva innan hon somnade, och under den tiden han jag somna, men vaknade när han la ner Elva vid mig i sängen *suck* Elva vaknade så då var det fort fram med att ta fram bröstet och amma henne till sömns. och hon somnade efter 10minuter. och jag med. sedan så vaknade hon, in med bröstet igen, jag somnade. en liiiten stund senare vaknar man av världens kabraksmäll! Elva bajsade! flög nästan upp ur sängen och jättepigg.. så det var bara att häma gtejerna och byta blöj.a Elva är nu jätteglad och JÄTTEPIGG, så nu får inte jag sova.
Självklart ska det alltid vara något när man faktiskt somnar tidigt 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag ska aldrig skaffa bebis!
hehe ;D jodå, dom är så söta.. men inte på natten när man är supertrött kanske, eller har jag fel? ;)

sant så sant, och nu börjar hon gnälla precis också. dumt att hennes pappa ska jobba 2 jobb imorgon och det första börjar 3 inatt :(
:(
så han kan inte hjälpa till heller antar jag då.. synd om dig ^^
säger ju att bebisar e läskiga å onda ;)

haha, ja de kan verkligen släppa brakare de där små.
Men det är tur de är så söta när de håller en vaken.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aww jag vill ha bebis.
// Liinda
jag me liinda :P ska vi adoptera? :D

Jag vill ocskå ha bebis. Jag vill bara inte ha större barn. Som polisen sa idag. Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer. Och tonårsdöttrar de är värst. ;-)
Audiatur et altera pars

Absolut
// Liinda
hahahah! åsa då :/

Mehhh, det är ju sant.
Audiatur et altera pars
jo de e ju de :( jävla ungar! :P

haha, men bebisar är mysiga. även om jag tror jag haft rätt bra tur med mina om man hör hur andra har det :-)
Audiatur et altera pars
hehe kanske de som slår tillbaka nu :P

Ja det är kanske det. Man ska nog inte få fyra barn som sover mellan klockan 22 på kvällen till 10 dagen efter. Tror det kallas för fusk eller något. ;-)
Audiatur et altera pars

nu har Elva somnat nästan och vaknat till jag vet inte hur många ggr, så nu gick jag, så hon ligger själv och pratar och suger på tummen medans Andreas sover..
Någon som vill byta? 
inte jag! :D
men jag kan komma å titta på henne i veckan och så titta på transportburen? :D

Jag byter gärna. Är du intresserad av en fullfjädrad problematisk tonårsdotter i utbyte?
Audiatur et altera pars

Vad är det som har hänt med din dotter Åsa?
Carpe Diem