Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 554 ggr
Telefonkontakt
0

Tabben på resturangen..!

Idag gick jag och min Andreas på resturang (Elva sov i vagnen helamiddagen). Åt jättegott och så skulle vi titta efter dessert.. Notera att jag verkligen hatar ost.

Fick in dessertmenyn och så stod det något som Andreas sa att det var säkert gott. Så vi tog samma.

När vi fick in desserten så såg det ganska konstigt ut för att vara dessert, Andy smakade och vad tror ni att det var?!

OST!!!!! Friterad Cemenbert! Jag tyckte väl att jag kände igen namnet, för det har mamma på ostbrickan.. Jag smakade en liten tugga sen så ville jag inte ha mer. Jätteäckligt.. Andreas åt 3 tuggor.

Så det var 104 till ingentng. När vi gick hem så köpte vi glass istället, mycket gott!

Jag ska aldrig mer beställa någonting jag inte vet vad det är utan att fråga Tungan ute

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jenahbella
0

hahahahh! :D så sööööt e du !
därför ska man alltid ta olika :D e de nåt äckligt kan man dela på de andra :D hihihi

Telefonkontakt
0

jag har lärt mig det nu :P

[Niike]
0

sicken otur! men glass är inte helt fel så det blev ju en bra efterrätt tillslut ändå :D

Jenahbella
0

japp :D misstag e bra, de e då man lär sig :D

LiindaH
0

ojoojjj

// Liinda

MimmieM
0

Haha, så är man så dum så man inte frågar vad det är man beställer innan :)

Carpe Diem

Telefonkontakt
0

och litar på sin man. aldrig mer när det kommer till mat att jag ska lita på honom :P

Faxlin
0

haha, ja så kan det gå. ´Men bra att du delar med dig av tabben till oss så slipper vi göra samma :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars