I natt blir det sudd för mig=)
Är pigg som en mört o vet att jag inte kommer att kunna sova mycket i natt. Så jag kommer hänga här omkring..=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Låter helt suveränt. Jag ska bara spela lite buzzer med dottern så komemr jag tillbaka. Ser fram emot en trevlgi natt ihop.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Tyvärr kommer jag svika er om en stund. Har en snortidigt möte i morgon som jag gärna kommer både i tid till, och är någorlunda pigg på. Ska presentera ett kampanjförslag för en viktig kund.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
ååh, om det ändå hade varit fredag eller lördag.. själv har man ju skola i morgon så jag måste dra mig vid 10 eller 11 tiden. Förmodligen 11 om jag känner mig själv rätt
Eller halv 12.. suck!
men jag hänger kvar en stund till 

Sitter o spelar på king lite grann…det är bra tidsfördriv…katterna håller på att vakna nu med o de skall ju ha sitt kvälls bus o då blir det livat här hemma. Kommer va ensam hemma några dagar då killen e på älgjakt. Ganska skönt faktiskt. =) Och i morgon…då hoppas jag på en fin fin fiske dag=)
S*Luddhuvet´z
åh älgjakt! :D skicka lite viltkött till mej då va ;)
här har det också jagats älg. två kalvar tror jag dom knäppte :) blir gött med köttet sen :D

Ja det e så himla gott o mer ekologiskt kan det ju inte bli=)
S*Luddhuvet´z
nej men precis ^^
Fnuis! Jag har rökt älgkött här hemma. Fick av en snäll bekant. Färdigstyckat och redan rökt.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#9: Ja det jobbet slipper man ju inte undan sedan…men men det e ju så gott att det får gå=)
S*Luddhuvet´z
viltkött kebab ska de va :D
åh va gott david!

#11: Ja e det gott…med svamp =)
S*Luddhuvet´z
åh va gott! *dreglar*

Åh välkommen :).
// Liinda

Bra påminnelse om älgköttet. Måste prata med mina jägar bekanta igen om mat till illrarna :-)
David, förstår om det blir tidig kväller för dig.
King.com, ja där har man fördrivit en del timmar. Skojigt faktiskt.
Själv har jag nu städat fem åringens rum. Så nu kan man faktiskt se golvet och gå in utan att slå ihjäl sig :-)
Nu ska jag röka klart sedan tvätta lite mer, vika lite tvätt och så damsuga källaren är tanken. Sedan är det data tid för mig :-)
Audiatur et altera pars

Ja king kan va riktigt kul=) Spelar just nu Yatzy=)
S*Luddhuvet´z

Yatzy spelade jag natten som var med :-) Jag och dottern använder samma konto där. Så vi samlar juveler ihop :-)
Audiatur et altera pars

Det e ju bra det=) Så man e två om det=) Mina har jag slitit ihop själv=)
S*Luddhuvet´z

Duktigt av dig :-)
Audiatur et altera pars