Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettsömn-sömnproblem
Läst 2001 ggr
David
0

Svårt att sova?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Känner mig som ett litet barn ibland, men Byssan lull, får mig lugn, och ofta sömning.

Peter LeMarc-versionen

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
0

Och självklart har Carola också gjort en version.

// David

David
0

Vilken gillar du bäst förresten??

// David

Faxlin
0

Jag gillar den första mest måste jag säga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

jag gillar INTE carola Skrikandes men den va faktiskt bra och videon va fin :) jag vill me gå å sjunga på en strand! :P

David
0

Jag har inte heller så mycket till över för Carola, men var tvungen att ta med den eftersom jag gillade videon. Verkligen fin.

Fnuis, ta och skriv en låt, och så lovar jag att filma dig på en strand när du går och sjunger den! :)

Åsa. Jag är ett stort Peter LeMarc-fans. Var på hans spelning 05 tror jag, "Live på Nalen".

// David

Jenahbella
0

hehe okej ;)

David
0

#6. Vad är det för låtar du gillar att skriva förresten??

Har skrivit text till två låtar för lääänge sedan. Men musik, eller framförallt noter, det kan jag inte.

// David

Jenahbella
0

hmm jag vet inte.. de väljer ja inte själv de bara kommer.. oftast när jag sitter me gitarren :P

David
0

Så du kan BÅDE spela och skriva?? Vad är det här. Undrar än en gång, finns du på riktigt? *kliar mig i huvudet*

Har du skrivit ner någon text du skrivit?

// David

Jenahbella
0

hehe nee jag kan inte spela men håller på att lära mig :)

japp jag har många texter :)

David
0

Har alltid velat kunna spela, både gitarr och piano, men eftersom jag absolut inte kan lära mig läsa noter så… tyvärr.

Du får lägga upp en känslig-tråd och dela med dig av några om du vill, när du har lust och tid.

// David

Jenahbella
0

min lillebror kan inte heller läsa noter men e en jäkel på gitarr :) han e helt självlärd :)
de e han som e min lärare :)

hehe vi får se.. :)

Faxlin
0

Jag kunde spela gitarr förrut. förr i tiden. Gick i fem år och lärde mig :-) Sedan stal de min gitarr och ja nu kan jag inget igen :-)

Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Lemarc får mig att rysa, Carola dont over do it, det är en barnvisa även om det sjungs om Jungfru Maria i sista strofen :)
Fast sedan är jag bra förtjust i Taub, han var ju trotts allt den som gjorde den känd :)

Carpe Diem

Faxlin
0

Orginalet är bäst. Helt klart.

Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

Carolas var jättedålig. jag hatar Carola hon tror att hon är bäst, fast hon är en uppblåst tant som tror att bara för att hon är känd så kan hon parkera vart tusan hon vill

jag hatar Carola, fast rösten hon har. den är bra, fast on är dålig ialla fall :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Faxlin
0

#16: Låter som mig det där- Så tycker jag med. Man vill inte gärna se henne när hon sjunger. Men det är trotts den utomordentligt fina rösten svårt att höra på henne ändå för an vet hur hon är och det liksom smolkar ner hennes röst.

Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

#17 dessvärre så heter min dotter Carola också. Haha!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Faxlin
0

#18: haha, men namnet är fint. Bara inte just Carola Häggkvist. Men nog tycker du om henne mer än att döpa henne till Häggkvist också väl :-)

Audiatur et altera pars

[Niike]
0

Jag hatar också Carola. Usch ;P

LiindaH
0

ugh nu fick ni mig att nästan börja gråta.
jag har inte hört denna låt sedan jag var liten, fast i en annan varsion som min mamma sjöng för mig.

Sista gången jag hörde den var natten innan mina systrar kom till världen

// Liinda

Jenahbella
0

åh liinda *kramar*