Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettom-nattsuddifokus
Läst 876 ggr
David
0

Bara värdar och medarbetare? :)

Tittade lite snabbt på de som just nu är mest aktiva här. Det är ju bara värdar och Medarbetare på andra sidor! Skrattande. Så du Alex, du har skapat en toppensajt, som drar hit iFokus-eliten!

Kommer på mig ibland att försöka redigera saker som jag inte kan göra på den här sidan. Är så van att kunna ändra och dona som jag vill. Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Telefonkontakt
0

Om jag hade orkat så hade jag skrivit mer, men jag sitter fastklistrad vid rederiet.. men jag är inte värd eller medarbetafre någonstans, men jag har en sajt på G ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

David
0

Här är min lista:

Värd på Psykologi

t.f. värd på Ångestsjukdomar

Medarbetare
Svensk Natur
Misshandel
Sorg
Humor
Goda Nyheter

// David

David
0

Nen du har ju dina "naturliga" orsaker som tar sin lilla tid just nu… Glad

// David

Telefonkontakt
0

Jag sitter faktiskt vid datorn väldigt stor del av dagen, och natten, så det är ingenanledning. jag har bara inte blivit erbjuden något eller ens velat :P

David
0

Mitt första halvår på iFokus var jag "vanlig dödlig", sen rasade det på illa kvickt! Glad. Men du hade väl en sajt på g eller?

// David

Telefonkontakt
0

jag har varit dödlig i ett år nu :P
ja, jag ska bara ta mig i kragen. Hjälp mig Fnuha! Flört

Jenahbella
0

hahaha! :P ja men jag kan inte sånt :O

Telefonkontakt
0

inte jag heller.. och sen så är jag lat.. har för mycket rederiet och prison break och snart sex and the city att titta på, så jag glömmer hela tiden bort att fixa sajten :P

David
0

Telefonkontakt och Fnuha… jag hjälper! Säg bara till. Och fnuisen, du är ju Medarbetare på humor, så du har ju tagit ett steg uppåt redan! Glad

// David

Faxlin
0

Ja vad är jag då?

Värd för:

iller
Goda Nyheter
(snart hoppas jag) Choklad

Medarbetare på:
en del sidor i alla fall. Fast ingen bra sådan så jag hoppar den biten :-) Hjälper oftast enbart till med att få igång sajter sedan hoppar jag av :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Niike]
0

Jag är medis på kanin ^^

Salladshataren
0

Är medis på igelkott ;P

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

David
0

Titta, precis vad jag sa… Glad

// David

[Niike]
0

du har så rätt David!

Finns det inga icke-medisar/värdar här?! :P

David
0

Någon enstaka tror jag. Annars verkar det vara iFokus-eliten som samlats här! Flört

// David

[Niike]
0

haha jaa vi som verkligen har fastnat i iFokus ;)

David
0

Har till och med sett Staffan här ibland! Skrattande

// David

Hennum
0

jag är och har varit vanlig dödlig i mer än två år här. ^^ jag är väl en av småkrypen som tittar in på nattsudd ibland :D

men jag är väldigt sugen på att göra en filosofi iFokus. grejen är den att jag inte giter sitta här hela tiden, utan har perioder då jag inte är här på en vecka eller så…

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

David
0

Skaffa bra Medarbetare, så är det inga problem. Men som värd blir du beroende, jag lovar. Innan jag blev värd var jag här lite sporadiskt, men direkt jag blev värd, boooom, så blev jag här nästan dygnet runt. Det är något magiskt när man får hem kontrakten… Glad Tror det är knark dom skickar med.

// David

Liss
0

#18 Rätt skönt att vara borta veckor ibland, inte sant?:)

Är Sajtvärd på Bodyart och Medarbetare på ett dött mode!.. Men paus behöver man iaf ibland.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Faxlin
0

#18: Som David säger. Skaffa bra Medarbetare så dör inte sajten av att du är inaktiv någon vecka då och då. Själv åker jag bort varje sommar 2-3 veckor och då tittar jag inte åt en dator över huvudtaget. Då läggs all tid dygnet runt på mina nära och kära.

Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Jag är Medarbetare på litteratur och relationer, sedan valde jag att avsäga mig posten som Medarbetare på vegetariskt.

Carpe Diem

Faxlin
0

Jasså varför valde du det? Ja du behöver inte svara om du inte vill alltså. Bara en nyfiken fråga så här på natt timmarna.

Audiatur et altera pars