Gäsp gäsp...
Nä, dags att försöka dejta kudden… Vet inte varför jag är såååå trött idag för. Men… PM boxen är alltid vaken, och mobilen ligger på sängbordet!

// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
natti natt :)

natti natti hoppas du får sova så gott.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
huuh, där kom en gäsp.. jag ska också sova nu :) har suttit o glott på Titanic någon timma nu.. får se klart den i morgon.
godnatt med er allihopa :)
#4 åh vilken söt! :)
Godmorgon Fnuha! Hoppas du har sovit läääänge idag! 
// David
#4. Ja, den var verkligen söt. Såg den inte förrän nu, eftersom jag sov som en stock när du la ut den. 
// David

#4: Naw, den var riktigt söt.
Hoppas ni alla sov gott i natt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 japp jag sov till 11 då blev jag väckt av elias som ringde å bad mig komma ut för att hans mamma hade köpt en present till mig :P
vinglande gav jag mig ut i den vvärsta morgonfrillan på länge! :)
fick ett litet bajshus till illrarna :) elias hade berättat att de bara skvätter ut all pelets på golvet :P så hon köpte en sån låda me lock till mej ;D eller jaa till illrarna :) så nu blir de pott träning hela dagen ^^
ska bli kul om sigge kommer kliva in i lådan :D
Å! Vad skoj och omtänksamt. Har du nyss fyllt år, eller var det mer en inflyttningspresent? För visst sa du att du fyllde i mars? Eller, mitt huvud kanske rört ihop det.
Så illrar är inte som katter, är rumsrena mer eller mindre från "början"?
Jotack Åsa. Sov rätt gott idag, utan konstiga drömmar också. Jätteskönt. Hoppas du också fick några timmars sömn.
// David
jo jag fyller i mars :) hehe de bara en såndär present som man bara får för ingenting :P
nee alou lärde sig ganska fort att gå på lådan hemma hos oss men som kom alvin och rörde till de :P haha :D antingen går dom båda på lådan eller så går ingen ;)
fast sigge går alltid på lådan :)
Såna presenter är ju de allra bästa presenterna. Oväntade, spontana och… ja, jag blir mer glad över sådana än när det är "måste-presenter".
Okej, så illrar är också ganska så rumsrena alltså. Känns ju bra att veta i allafall. (som du och Åsa märkt har jag noll koll på illrar).
// David
vissa illrar kanske aldrig lär sig att gå på lådan heller :P haha!
jaa sånna presenter gillar ja med, både att få och ge :D
Jag är nog mer en ge-person. Fast ibland kan det vara roligt att få också. Men jag blir gladare av att ge och se hur någon blir glad.
. Det är egentligen egoistiskt tänkt av mig, men men…
Då säger jag, tacka vet jag katter. Fast såklart, det finns väl undantag där också, som inte heller lär sig att vara 100% rumsrena.
// David
hehe jag e hundmäniska :D
Men det är ju bara för att du är allergisk mot katter…
// David
nee hade nog vart hundmänniska ändå ;) gillar stoooora djur :)