Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 1038 ggr
Jenahbella
0

natti natt

japp nu ska jag sova :)
eller jaa ska lägga mig och kolla på min nya favorit serie beauty and the geek :)

natti natt! :)

LiindaH
0

sov gott gumms <3

// Liinda

David
0

Sov gott… du förtjänar lite sömn efter allt… Hoppas serien är bra också!

kram kram!!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
0

#1 japp du med sen <3

#2 haha förtjänar ?:P varför då? inte mer än nån annan :) kram

David
0

För att jag tycker du sliter som en häst… Ska beställa någon statistik så får du se!! Glad Vi hörs väl i morrn hoppas jag, och hoppas du fått ett bra besked ifrån din chef då!

// David

Faxlin
0

Natti natti gumman. Hoppas du får sova nu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

David
0

Nä, nu blev jag ju så ledsen när mitt hopp ska släckas så jag ska också gå och lägga mig… Obestämd

// David

Faxlin
0

Nej men David så du säger. Sakne är väl den att du borde ju vara glad att hon har det bra. Ja visst låter det storsint och fint. :-)

Men det ligger lite sanning i det faktiskt.

Och även om det inte är så mycket till tröst kommer hon fortsätta vara din vän. Och jag med. Men du vet väl vad jag har sagt. Jag är inte snäll, jag är för ärlig för att kallas snäll.

Men jag bryr mig om dig och vill inte att du går och hoppas förgäves liksom. Du har så mycket att ge en tjej så då är det synd att du slösar bort det på att gå och vänta på någon som är upptagen. Du kan ju missa tjejen med stort T bara för att du inte är uppmärksam då.

Kram och det här är inte elakt menat. Hoppas du förstår det.

Audiatur et altera pars

David
0

Såklart jag är glad för det. Det är ju det kärlek går ut på… att den andra har det bra, oavsett om man själv är inblandad eller inte. Även om man kan önska…

Jodå, jag är väldigt tacksam för vännen min. Men när den där "rätta" tjejen med stort T tycker upp det vetesjutton…

Men ska sussa ändå. Måste upp tidigt i morrn…

// David

Faxlin
0

Hoppas du sover gott då. Det förtjänar du.

Kramar om

Audiatur et altera pars

David
0

Tack Åsa!

Känns nog som jag kommer somna rätt snart. Med en liten tröstande Matilda brevid mig.

*kramar om*. Hälsa Liinda, för jag förtår att ni turas om att ha datorn…

// David

Faxlin
0

Ja vi turas om här hemma. Så du har så rätt så. Hon ser vad du skriver och hälsar tillbaka.

Ta lite tröst av Matilda du. Och så tänker du på kramen från mig.

Audiatur et altera pars

Jenahbella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

NATTI NATT NU SKA FNUSAN BUS SOVA! :) kraaaaaaaaam!

[Niike]
0

godnaaaaaaaatt! jag ska också sova nu =))

Faxlin
0

Natti natti Fnuha.

Här säger jag samma sak. Eller jag ska kika på film och försöka glömma att jag ska till smärtkliniken i morgon.

Audiatur et altera pars

David
0

Härlig bild! Sov gott och hoppas du kan sova trots att du är orolig att försova dig igen! *kramar om*

Och godnatt även Niike och Åsa. Och Åsa. Hoppas det går bra på kliniken i morgon. Tänk på att de är där för att hjälpa dig att må bättre.

// David

Faxlin
0

Ja så är det än en gång dags att säga godnatt till er alla. Hoppas få sova lite bättre i natt.

Kram på er alla och hoppas ni sover gott

Audiatur et altera pars

David
0

Godnatt Åsa! Hoppas du får lite sömn i natt, och att det går bra i morgon också!!

kram!!

// David

Faxlin
0

Tack David. Men det blev inget idag. Jag är för dålig.

Audiatur et altera pars

David
0

Ajdå Åsa. Så det blir en dag hemma istället? Är det värken som är värre än vanligt idag? *kramar om*

// David

Faxlin
0

Ja värken vart lite mycket att dra iväg igår. Och sedan en huvudvärk som verkligen gör att jag inte behöver tvivla på att jag har en skalle i alla fall.

Audiatur et altera pars

David
0

Skönt att höra att du insett att du har en skalle i allafall!! När farfar åkte in med ambulans för en hjärnblödning (han var allafall vid medvetande) så skämtade ambulanspersonalen med honom att det var skönt att veta att han allafall hade huvudet kvar (han hade sålt bilder tidigare, och kände personalen).

Så då är det lite smärttabletter som gått ner idag misstänker jag?

Fick du boka om din tid till senare?

// David

Faxlin
0

Ja idag har jag faktiskt ätit värktabletter. Började redan kvart i sex i morse med dem. Någon ny tid vet jag inte när jag får. De kunde inte ge mig någon ny nu. Så den får jag vänta på. Hur länge vet jag inte.

Audiatur et altera pars

David
0

Det kanske blir något återbud så du får komma rätt snart ändå.

Bra att du tagit värktabletter när du mår så dåligt som du gör idag. Vet inte riktigt vad jag ska rekommendera. Ett varmt bad kanske gör gott?

// David

Faxlin
0

Ja ett varmt bad hade inte varit dumt. Sambon erbjöd sig faktiskt att tappa upp ett åt mig. Men ja det är lite fel tid i månaden för ett bad :-) Så det sket sig så att säga.

Men ja idag har jag faktiskt tagit tabletter tre gånger. Och det är mycket för att vara mig.

Audiatur et altera pars

David
0

#24. Allt jävligt kommer på samma gång! Och när han dessutom ERBJÖD sig att tappa upp badet åt dig också…! Skrikandes

Skönt att du allafall accepterar att ta tabletter nu när du har så fruktansvärt ont. 3 gånger hittills säger en del om din smärta.

// David

Faxlin
0

haha, ja jag vart lite chockad en sväng. Men tror han inser att jag inte är glad. Han skällde till och med på Malin idag. Förvåningen stiger :-)

Ja det säger mycket om smärtan här hemma tyvärr.

Audiatur et altera pars