Ny på Nattsudd =)
Hej! Jag hittade precis hit och blev medlem direkt för jag upptäckte att Nattsudd passar mig perfekt :) Jag heter Liv, är 20 år gammal och jag bor i Skåne. Jag jobbar som tidningsbud så jag är alltid vaken på natten. Det är min aktiva tid, och jag tycker att det är förargligt att allt annat är dött vid den här tiden
Men jag älskar lugnet som råder när alla sover
Ja, det var en liten presentation från mig. Ha det bra!

välkommen! är själv också ny och kan inte sova, fast det är min man som är tidningsbudet här och jag har bara sömnproblem 
tycker också att det är illa att allt är dött på natten..!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Vad skojigt med fler nattsuddare här.
Här går det lite upp och ner med aktiviteten. Men oftast är det rätt full rulle i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad roligt, välkomna! :)
Själv är jag väldigt dålig på att hålla er sällskap på natten nu då jag har ett jobb där jag behöver vara aktiv hela dagen… :P Men det finns flera andra på sajten som är bättre på det än mig, som tur är! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#3: Men vi är så glada att du kommer in och skriver lite på dagen så vi har att göra på natten :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#4 Hihi vilken tur! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hej du! Och välkommen!
Har inte varit så aktiv på sajten förutom sista veckorna. Men här kommer du garanterat att trivas!
Om det mot all förmodan skulle vara tomt här på dagen, så kan jag varmt rekommendera t ex Humor-sajten, eller varför inte min egen Psykologi-sajt 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Välkommen
// Liinda medarbetare
// Liinda