nya lägenheten!
japp nyss ringde våran nya hyresvärd å sa att allt va grönt för den nya lägenheten! bara att få nycklarna av hon som bodde där nu och så skickar han krontrakten så vi kan skriva på :D
weeii jag är sååå glad :D
Ooh vad roligt! :D Bilder, bilder, bilder bilder..!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jaaaa :P lugn å fin :D
måste ju få nycklarna me ju :P

Fnuha - Vilken tid det tar.. Vill seeeeeeeeeeee
// Liinda
Nu har jag väntat i flera timmar. Bilder snart?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha :P inflyttning den 1e :P så de tar nog ett par timmar till :P haha!
Ooh spännande!! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
får nyklarna till lägenheten på onsdag och flyttar antagligen in på lördag :D weeeiiiii ;D
nu måste ja ju packa

Oj, här går de fort i svängarna:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
nee de går ju segt :P
Tycker jag ju inte.. redan i helgen jue!:P
det e tisdag! :P
äsch då.. veckorna går ju så jäkla fort ändå så..
det sägs ju at tiden går fortare och fortare ju äldre man blir, håller jag bestämt med om, så då går det fort till helgen oxå så klart
tass
haha sant :P
kommer få packa som tusan på freda! :D weeii

Se det så här. När man börjar packa inser man att man har mycket mer än vad man trodde. Så packningen kommer ta längre tid än vad du tror. Och då kommer tiden helt plötsligt inte kännas så lång, snarare för kort :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha sant! :D
fast denna gång ska jag inte packa så mkt :D men slänga massa skit ska ja å de kommer ta tid ^^
åh ska bara skriva av mig lite blir så irriterad på min karl som inte tänker!!
bokar flyttsläp till nästa fredag! då jag börjar jobba dag.. det e bara mina kompisar som erbjudit sig att flytta å han frågar inte ens om de e okej då :S
å kul första veckan när jag jobbar dag.. kommer ju inte va så himla pigg då :( jobbar till klockan tre å sen bära massa saker..
blä känns som om jag vaknat på fel sida.. :(

SPÄNNANDE..
// Liinda
nu e jag gladare än tidigare idag :P
får väl stå ut med flytten på fredagen ^^ får se till att killarna gör jobbet :D haha! :D
fick nycklarna idag så om en timma ska jag och elias över å hämta räkningen och kolla in hur de ser ut utan möbler :P :D
ska bli rooooligt :D
har ju ny mobil me bra kamera äntlkigen så några bilder kanske de dyker upp med ;) :D

Ser ut att kunna bli riktigt fint för er där. Och som sagt var, Sigge ser ut att ha godkänt det redan.
Audiatur et altera pars

åh underbart ;D Hoppas ni kommer att storm trivas ;D
// Liinda
japp de kommer bli trångt men jag tror de kan bli väldigt mysigt ;D speciellt nu i höst mörkret :D
åh nu längtar ja till nästa helg :D

förstår det.. När har du inflyttningsfika ?
// Liinda
humm.. när kan ni? :D

Få se..
Inge liv..
Inga krav..
Så när kan du ? :)
// Liinda
jaa jag flyttar ju in om två helger.. så om 3 kanske? :D

haha, får jag lifta med dig Liinda när du åker dit. Ja om jag får permission hemmifrån då.
Audiatur et altera pars

#35 - jag kommer ;)
Måste bara fixa sov plats.
Åsa det är klart, men vi måste hitta någonstans att sova ;S
// Liinda

Det får vi fixa. Vi tar med min husvagn :-)
Audiatur et altera pars

haha vem ska köra den då ?
Då lär Elias roa fredrik i så fall. för aldrig att F sitter med oss .
han vet ju hur vi är :P hahaha
// Liinda

Mehhh, F vill så gärna sitta med oss. Han tycker ju att vi är såååå trevliga,
Audiatur et altera pars

haha MMMMM ofta han orkar sitta och lyssna på oss.
// Liinda

hehe jag kan ta med mig Kouvo så får han en päls att mysa med. Då blir han nöjd.
Audiatur et altera pars

hihih men hon har ju oxå pälsar att mysa med ;D
// Liinda
haha :D jaa de blir ju svårt att sova i vår lilla etta :D haha! :D
pälsar finns de hos oss men alltid kul att träffa nya! :D

#44- hmm aah vi får lösa detta.
// Liinda
Ni kan få sova hos mig:) Jag har en 2:a iaf.. och en stooooor soffa och en dubbelsäng:) Och ni är ju vana med djur så..

haha men ni ska ju komma till oss juuuuuuuuuuu
// Liinda
Jaha ja.. jag trodde vi snacka om två träffar nu^^ en inflyttningsfka hos Jennifer och en träff hos er?;) muhahaha

hahahahahah
men jag kan nog komma över en natt när jag åker till västerås om jag får
// Liinda
Klart du får! du är så välkommen så!:) Ecko jag och Mori tycker om besök. Bli inte rädd när du ser Mori bara.. ^^

Mori lät farligt va är det ? ;P
// Liinda

jag är livrädd för sådana katter ju :O
// Liinda

Mehhh Liinda hur kan du planera att åka dit utan mig. *ledsen*
Audiatur et altera pars

Vaddå ska inte du med 
om jag är i västerås innan så betalar pappa min biljett ju :O
// Liinda

Mehh mehhh jag då? Jag kan ju inte vara med dig i Västerås innan.
Audiatur et altera pars

hmm du får komma efter :D
// Liinda

haha, ja säkert.
Audiatur et altera pars

haha nej då men vi ska åka
// Liinda

Vi kommer ;D
// Liinda
#60 tack :D
#61 jag då? :(
#63 Men du är ju redan självklar knas.. de är ju bara att gå förbi, du har nära o bra;P

Jag vill komma snart ;D
// Liinda
Ja men gör det då!! inte mig imot;P

haha Mmm ska nog det ; )
// Liinda
Ehm.. vad pratar vi om?

Vart har du din då Fnuha? På toa?
Audiatur et altera pars
hahaha japp gitarr har ja :P
jaa den svarata heter lilla död.. å så e de grisen-fisen och eero :D
åh jag ska köpa mig en el :) å byta min me nylonsträngar till stål :P

#77 jag har en elbas, vi kan starta tvåmannaband ;D
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#78 ne jag ska byta hela gitarren :)
#79-80 jag har ju försökt starta ett nattsudds band redan ju! :D ni får va me! :D
ja e duktig på triangel 

#81 är du kontaktbar på internet idag? ville ju komma och hälsa på men nu är det kanske lite sent :P
hahaha :D
åter till tråden rubrik :D snart kommer telefonkontakt å hennes familj å hälsar på mej :D weeeiii
nu e hon häääär :D
Fint du fått det mysigt!! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
jaa :D ska lägga in lite nya bilder nu :D
Spännande! Gör det innan jag gått och lagt mig är du snäll! 
// David
Va himla snyggt och mysigt du fått det! Och egentillverkad micro också, inte alla som har det! Är imponerad, du har knappt haft två dagar på dig, och redan så snyggt!!!
// David
Tycker du har fått det jättemysigt. Hoppas du kommer trivas där också.
Ligger den mitt i stan, eller en bit utanför?
// David

Klart mysigt du fått det
Audiatur et altera pars
Gillar framförallt att hon slängde ihop en egen micro sådär bara… Jag menar, vem gör inte det? 
// David
#101 jaa de börjar arta sig :D jag e ju ute efter de mysiga jag hoppas ja lyckas! :D
#102 haha men jag jobbar ju med att bygga sånna :P
fast jag kan stoldt säga att de finns ingen i hela värden som har en sån jag har :D hihi
Precis! Där ser du!
En egendesignad, egenbyggt micro. Även om det är ditt jobb så vasjutton, va stolt över dig tjejen!
Jag sa faktiskt att det var mysigt först!
.
// David

Klart du har lyckats med mysigheten. Verkar som om du gillar ljus.
Audiatur et altera pars
Det finns inget mysigare än levande ljus den här årstiden. Men vi kattmänniskor får ju tyvärr begränsa användandet.
Det här låter kanske helt sjukt, men när det är allhelgona-dagen, kan jag gå i flera timmar på kyrkogården och bara mysa av alla ljus som lyser. Det är vackert!
// David

ja man får hålla koll på de levande ljusen med iller och katt i huset. Och ja med barn i huset med faktiskt. Men det är så mysigt med levande ljus.
Audiatur et altera pars
Är du också en höstmänniska?!
Det är en fin bild.
Alla Helgons-helgen, det är något speciellt med den helgen. Även fast jag inte direkt är kyrklig av mig så, ja, jag går gärna in och tänder ett ljus och går runt på vår stoora kyrkogård, gärna efter att mörkret fallit.
// David
jag älskar bilden den e taken från bänken jag brukar sitta på :) älskar brunnen och de höga blommorna :)
jag gillar alla årstider fast på olika sätt :)

Ja det var en fin bild. Jag är inte så förtjust i kyrkogårdar. Blir bara ledsen
Audiatur et altera pars
#111. Ja, det var en häftig brunn. Det är en rätt gammal kyrkogård va?
#112. Alla är vi olika. Jag får ett otroligt lugn av mig där. Fast, jag går helst inte kring i området där barn ligger. Det gillar jag inte.
// David

Jag har inte varit på en kyrkogård på flera år. klarar inte av dem, är rädd för dem..
#112 jaa ibland blir jag med ledsen.. men dom andra gångerna känner jag mig glad på nåt vis.. de e så fint me alla fina blommor och ljus.. jag blir varm :)
#113 jaa de finns en riktigt gammal del och en nyare, jättevacker e den :) jag får ta lite mer bilder å lägga upp en kyrkogårds tråd ;)

Jag trivdes på kyrkogårdar. innan mamma dog, men efter det går det bara inte.
Audiatur et altera pars
#116. Ja gör det, i en egen tråd, så de som inte tycker om kyrkogårdar "slipper" titta på det.
#117. Det är nog absolut en bidragande faktor. Ingen jag känner ligger begravd här nere, så därför väcks inte samma känslor riktigt.
Men det är otroligt lugnt på kyrkogårdar. Och det går mig att bli lugn också. Söker mig ofta till sådana platser när jag inte riktigt är så lugn som jag vill vara.
// David
#118 riktigt fint placering där vid trädet. Graven var också väldigt fin med blommor och allt.
Jag är lite delad när det gäller kyrkogårdar. Nattetid är jag livrädd. På dagen kan det vara intressant att gå omkring och kolla på alla gravar, hur gravstenarna ser ut och så.. Men ibland kan det kännas riktigt jobbigt om jag börjjar tänka på olika saker :(
Förstår inte såna människor som kan gå och förstöra på kyrkogårdar.. Det är helt sjukt!
#117. Det var en riktigt fin… både stenen, blommorna, och framförallt placeringen under trädet. Där har han garanterat fått ro, även om jag tycker att det var alldeles för tidigt.
// David
jaa papsen passar bra där :)
Finns det någon bänk eller så i närheten där du kan sitta och "prata" ibland?
// David
nee jag sitter i gräset :)
Ja, det är bäst så när det är vår och sommar. Tänkte mer på höst- och vinter. På gräset känns det mer… närmare på något sätt?
Brukar du gå dit ofta? Oj, nu kanske jag kommer med en massa personliga frågor som rör upp en massa känslor?!
// David
fråga på du.. :)
nee jag är inte där ofta alls.. kyrkogåren ligger utanför stan så jag måste ta bussen dit ifall ingen kan köra mig och de blir aldrig av..
Nä, då blir det bökigt såklart. Om den låg närmare, skulle du vilja vara där mer då?
Här i Borås har jag gångavstånd till vår största kyrkogård. Och den är stor, och som en labyrint ungefär. Men, ingen av mina anhöriga ligger där så jag har ingen direkt att sätta mig brevid och prata med. Händer att jag tänder ett ljus vid minneslunden, för det "gäller" ju över hela Sverige.
// David
skulle han ligga på kyrkogården där jag bor så skulle jag sitta hos honom ofta ofta,, jag saknar honom väldigt mkt trots att allt var som de var..
va fint :)

Jag är avundsjuk att du har en grav du kan gå ill, ingen av mina föräldrar fick någon…
#129 va tråkigt ! :(
min syster frågade mig om jag ville hjälpa till att betala gravstenen men jag sa nej….
#128. Det känns bara naturligt för mig, eftersom jag inte har någon grav att gå till.
Såklart att du saknar honom även om det var som det var. Men, om det är till någon som helst tröst, så har han det garanterat bra nu. Och han har ju ett stort vackert träd som vakar över honom också.
#129. Varför??
// David

#131 min pappa vet jag inte, var så liten. Min mamma fick ingen då det inte fanns pengar till det samt att ingen skulle besöka den då vi barn bor 100 mil bort och hon hade ingen familj där hon bodde. hennes man hade gått bort 3 månader innan henne (självmord för båda två)
Oj! Vad jobbigt och jättetragiskt. Blev det minneslunden för båda då? Så de har missat att de blivit morfar och mormor nu och allt. *ger dig styrkekramar*
// David