godis..
för lite mer än en månad sen slutade jag äta godis..
okej jag erkänner jag har ätit en halv twix och en dumle!
men så idag så var jag och elias ute å käka pizza :)
och så sa jag "ska vi slå till på en godispåse efter de här fläskandet?"
sagt och gjort, jag plockade ihop en påse med lösgodis..
och kommer hem, stoppar första godisen i munnen..
ÅH SÅ GOTT!
stoppar in andra.. mm gott gott…
tredje, nja ingen mer tror ja..
å så fjärde sista, den spotta jag ut..
de är fan inte gott! 
så nu står godispåsen här och jag mår bara illa av att se den!
får väl bli att hälla i en skål och bjuda på på fredag när de ska flyttas :P
men de känns bra :) jag behöver inte godis längre! :)

Vad roligt : )
Jag saknar inte heller godis. åh några få i söndags :P
Men det fanns inga majskulor i :´(
// Liinda
:( buhuu
jag köpte några sånadär chokladpuffar :O brukade älska dom men dom va inge goda nu alls :P haha!
Va duktiga ni är!!! Skulle nog max klara ett par veckor… Fast det är ännu svårare för mig, jobbar ju delvis med godis så, man blir ju frestad hela tiden! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
haha kan tänka mig! :P fast håller man ut i två veckor utan så e man inte sugen längre sen :)

Godis, min enda tröst i livet förrutom cigg och kaffe. Klarar mig inte utan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag har varken godis eller cigg.. inte kaffe heller :P förutom nån gång om man fikar :P coca cola där emot
can´t live without it!

ohh, jag glömde colan. Men den måste vara i burk.
Audiatur et altera pars
Ja det är ju bra fnuha!:)
För min del stämmer inte de där.. jag har vara utan godis i flera månader och så köper jag nåt igen och muffar i mig och tycker de är underbart gott! Men så är jag lite smått beroende av lakrits också.. fast kan som sagt vara utan i flera månader iaf:)
#3 Hehe vet hur de är.. min mor jobba på Fatzer förut:P hon fick godis hela tiden.. vi hade hela datarummet fullt!^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#7 japp burk ska de va de e då den e som godast.. iskall :D
Ja gud jaa Åsa! Burk cocacola är de allra bästa.. i petflaska är de skit äckligt:P

Jaaa, ohh, jag har slut. Nu måste jag nästan gå till Älvkarleby och panta lite burkar och köpa ett par.
Audiatur et altera pars
Mmm.. jag dricker typ ingen läsk längre.. men så bruka jag unna mig en burkcola när jag är ute någon gång.. och gud vad gott de är!

David, :O du kan få skicka till mig ;D
// Liinda
Jag håller mig till vatten… gott! Fast det måste vara flaskvatten. Vattnet här nere smakar betong!
. Kaffe gillar jag inte heller, eller, dricker om jag blir bjuden. Röker inte heller… Men godis. Någon last måste man väl få ha?
Liinda! Gillar du hallonkola har jag sådär 25 kg kvar här. 
// David

Hallonkola?
Aldrig ätit men låter skamligt gott
// Liinda
Då skulle du smaka pepparkakskolan som börjar komma nu… hujedamej. DEN är god!
// David

Men inte frestas. Skicka till oss bönder här uppe ;O
// Liinda
hallon? kola? :( muuums ju :(
Ja. Det är gott. Riktigt gott! Du kan få smaka. 
// David
:D weeii
åh jag blev sugen på vaniljglass å hallon nu ju! :(
Det är inte heller tokigt…!! Jättegott faktiskt. Har ingen glass hemma nu, annars hade jag kunnat bjuda. 
// David
hihi snällt :D
Vad jobbar du med egentligen David?:) Hallonkola lät himla gott!
Kaffe, neeh vem tusan dricker de som är vettig^^
te ska de va eller hur lisette ^^
Jajamensan! TE! och inget annat äckligt svart skit som man ändå måste ha en halv liter socker i och 3 dl mölk:P
Håller helt med. Ingen kaffe här heller. Om jag nu inte absolut blir bjuden, så får jag hålla god min. Te är gott. Finns några sorter som jag gillar speciellt mycket.
Jag jobbar med presentreklam, allt möjligt som man kan trycka loggor på. (titta på www.tuppreklam.se vetja)
// David
Hehe neeh de är bara att tacka nej till kaffe^^ Fast jag har märkt de att, killar SKA nästan dricka kaffe så dem måste tacka ja.. medans tjejer iaf får förfrågan:P eller är de bara i min omkretts..
Aha okej.. så då kommer godis in där lite också.. ja de är ju trevligt:)
Precis. Alla tar för givet att bara för att man är kille så ska man älska kaffe, helst extra svart och utan socker…
// David
åh en Lock/öppnare för läsk- och ölburkar skulle man ha 
uss kan inte kolla på en sån sida :P
massa roligt onödigt 
#28 Hehe mm.. de är inte rättvist!!!:P Men de är bara skönt med en kille som inte dricker kaffe.. slipper man maskinen och allt ..
haha :P maskinen? :P måste man ju ha ändå ^^
Bryggare?.. varfördå?.. inte jag iaf..
haha för att de kommer folk å vill fika :P
haha jag har värsta superduper kaffebryggaren som jag fick av min mamma, just för att kunna bjuda henne på kaffe :P Haha!
De skiter jag i.. dricker inte jag kaffe tänker jag inte bjuda på kaffe, eller äga en kaffebryggare enbart för andras skull. No f way! ^^
Dem får te precis som alla andra, eller cappuccino..
haha :P taskigt ^^
Varför är de taskigt.. Jag tycker de är himla taskigt att jag ska behöva ha en bryggare bara för andras skull, som aldrig används förutom när min pappa och hans kommer då. För mamma, syster dricker inte heller kaffe. 
Och så vet dem om de.. och alla dricker ju te jue:P
haha :P jo kanske de, men jag har många kompisar som dricker kaffe å jag fick ju min gratis så :p haha!
Har också en som står och skrotar här. Men den används kanske ett par gånger per år så… 
// David
mm.. en cappuccino maskin skulle jag kunna tänka mig.. för de är ju gott iaf! Och latte..
latte e gott :D
mmm…mmums!:D

Ohh, hallonkola. Sååå god
Måste kika in på din sida lite där David. Har lite ideer som du kanske kan hjälpa mig med.
Audiatur et altera pars
Ja, hallonkola är gott. För gott nästan. Men, pepparkakskolan slår alla rekord. Tur för mig att den bara finns november - januari, annars vetesjutton.
Självklart Åsa. Hjälper dig så gärna så med dina idéer. 
// David

haha, säg inte det du. Din sida var farlig som sjutton. Det är nog tur för min pånbok att man måste beställa 300 stycken av det mesta :-)
Audiatur et altera pars