Hoppa ...
Nahe ni .. nu ska jag hoppa iväg och hjälpa mammsen med dansen!:) Eller hjälpa och hjälpa.. vara med och dansa helt enkelt:P Gratisride så att säga..
Hihi, den här sidan är så härlig. Vart annars kan man skriva sånna simpla saker liksom, som folk ändå uppskattar! Tycker jag är super kul!:D Tack till er tjejor (och David:P)
Kommer tillbaka till 20.00 eller nåt sånt. Pussisar!:P
Ps. kanske skulle skaffa en grupp som heter "prat" eller nåt? Blir en himla mycket Allmänt.. fast iof är de ju överlag vad de är.. bara jag som funderar, ignorera det:P Ds.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Japp vi ignorerar det och kör vidare på allmänt tycker jag :-)
Hoppas du får skoj.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hoppas du får roligt
Kram
// Liinda
Här verkar ja ha en massa trådkaparkompisar! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Skoja inte : ) Vi är bäst på sådant
// Liinda
Haha.. jaa trådkapa är kuuul:P
Ehm.. jag kanske kommer hem med en Iller nästa helg
jasså :O
Haha neeh.. kan inte ha en iller heller:P muhahaha!
Neeh men ska antagligen till Gotland den 17:e och bo hos Adams syster under en helg, och hon har en illeruppfödning:) Hon hade visst pratat me adam om att iller funkar jätte bra ihop med hund och katt och så hade hon skrattat lite illavarslande:P Vet inte vart hon ville komma me de^^
okej vem e hon då? vilken uppfödning har hon? :D
ahha :D åh hon har min favorit iller, i utseende väg :D
Favoritiller?
Jag tyckte bara de är jäkligt roligt att jag alltid ska möta på massa illerfolk.. och så är de adams syster också.. ^^
haha jaa världen e bra liten :) jaa camaro heter han han e sååå vacker! :(
Vem är camaro då?.. den hon parar me eller.. hehe, jag vet ju inge. vart har du sett bilder på honom?
på hennes hemsida finns han :) japp han fick en kull me en hona i år :) men jag hade hittat alou redan då och den kullen kom senare :)
hehe okej.. vet inte vad de var för speciellt med camaros färg? tyckte han såg ut som dem andra
Titan och Göran tycker jag är fina!:)
nee asså inte färgen bara hela teckningen, formen :) han e såå fin :)
Ah okej.. men färger tycker jag mest om dem två iaf:) Och din Alvin.. älskar sån ljusare färg.. Fast jag är ju lite insnöad på vita djur så:P hahah
#18 haha då ska du se alou nu hon håller på att byta till silver :) hon e jättefin :D
Jaa silver låter jäkligt fint:D
Äsch då! nu blir jag nästan sugen.. men neeh! Jag vet alldeles för lite om illrar just nu.. och dessutom hör jag så mycket hemskheter.. iof är inte mori bättre själv men.. att gräva sönder möbler och bajsa hej vilt:P Fast de är ju inte de viktigaste visserligen. Har ju som sagt redan en katt som springer runt och kissar lite och en hund som blir dålig i magen och sprutar bajs så:P haha.. härligt med djur är det!
Har ju velat ha iller egentligen sen jag var liten.. kommer ihåg när jag var 8 år eller nåt och såg min första iller.. men min mor ville inte
haha jo fast de e dyrt me iller ^^ vetrinärbesök e inge roliga :O
Hehe, och du tror de är billigt med hund och katt?:P
eller är de någe speciellt me iller
nee fast de e lättare att hitta vetrinär till hund å katt :P
Jo de är ju sant. Måste ha någon som verkligen förstår sig på illrar. Har du inte gjort de än då?:)
jo de har ja men de va inte lätt

Ohh, Hälsa till Malin från mig. Och försök stjäla en av hennes valpar till mig. En hane vore inte fel. hihi
Audiatur et altera pars
#28 fast ja vill ha camaro :P haha

#29: Jaja får du väl. Bara jag får en av hans söner. Då får min dampade Kouvo en polare här hemma :-)
Audiatur et altera pars
#30 haha :P har han damp ^^ han kanske kan få fart på alvin då ^^

mm, han har damp, som bara en valp kan ha. Men lite extra liksom.
Audiatur et altera pars
haha alvin har alltid varit lugn :P

haha, Kouvo får igång de flesta här. Till och med Ambra som inte fattar att hon är iller. Hon som vägrar att använda sina egna tassar. Varför slita på dem när man kan åka axel liksom.
Audiatur et altera pars
haha precis som alvin.. varför gå när folk kan bära en lixom ;) haha :D