kan ni hålla....
TUMMARNA för mig ? ! 
att min semester går igenom i jul? :)
e ledig från den 13 december till den 7e januari isf :D

Klart vi håller tummaran för dig. Stenhårt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
tack 

Självklart
// Liinda

Ska du göra något speciellt ?
// Liinda
tack liinda :) jag vet inte än.. vill helst ta en sista minuten resa men de e ju så dyrt till jul! :(
plus att jag får lite resångest när jag tänker på förra året..
jag bokade en resa till mig och elias för 28000kr till indien som blev inställd pga resebolaget..
blir så deppig när ja tänker på de, som tur va så fick vi iaf pengarna tillbaka.. blev måna tröstköp å nu e pengarna slut :P haha!
får resa till er istället :D har ni nåt planerat i jul?! 

HAHA OJ tur att pengarna kom tillbaka iallafall.
Jag ska vara i Västerås eller Jönköping några dagar.
Men annars ingeting.
Kanske får Kling Klang & Bang på besök
// Liinda
haha då kommer ja å våldgästar dej :D
Kling klang och bang?
Håller tummen för dig Fnuh!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
eller jag har en sak planerad på nyårsafton fast de e hemligt än
till och med för er! 

Vi är alltid hemma på jul och nyår. Det är liksom en tid för att bara vara hemma och mysa.
Audiatur et altera pars

Lisette - Mina 3 små systrar Kling & Klang är tvillingar och Bang den yngsta.
Fnuha bara att komma alltid välkomen vet du.
Åsa, japp jag har börjat få ångest att det är jul :(
// Liinda
jaa :) jag har aldrig gillat julen ja :) förutom de vintriga och mysiga sitta inne och va varm grejen :P
har alltid firat jul me mammas släkt å jag tycker inte om dom :P
numer åker ja till sambons familj över jul, där e de lite folk å mysigt å alla älskar mej :P haha! :P
tror faktisk elias bror gillar mig mer än elias :O muhahaha
kan bero på att jag mutade honom och elias pappa med hallonpaj och vaniljsås x antal ggr :P 
citerer elias bror: "vaniljsås e tjockare än blod, säg till om han inte sköter sig så ska jag ta ett snack me han" :P haha!
och de har faktiskt hänt, inflyttningsfesten i lägenheten som vi bor i nu.
då ville jag inte att elias skulle gå ut å festa me sina kompisar :P vilket hans bror hörde.. ett strängt "du stannar här hemmamed oss" av elias bror och elias satt snällt i soffan hela kvällen och pratade med mig, brorsan och en annan kompis :P haha!

haahahahahahah
// Liinda
haha :P som sagt jag har mina knep 
gör världens godaste kladdkaka med :p å scones! :D

#12: haha, underbart.
Jag älskar julen. Blir som barn på nytt.
Audiatur et altera pars

Julen är mysig.
Jag ångrar att jag inte firat dom senaste 3 tillsammans med min familj.
Åh denna blir den sista tillsammans med mamma till ca 99 %
// Liinda
#17 då ska du ta vara på den. min sista jul me pappa kommer jag inte ens ihåg.. har kort på julgranen från då.. hitta dom idag när jag gick igenom massa lådor :(
#11 Haha gulligt!:D
Ja jag ska ju kanske åka utomlands över julen!.. Brukar alltid vara bara mamms och jag eftersom mina syskon är med deras sambos famljer. Så känns väl lite sådär att åka från henne då jue.. men får se! Hon lämna ju mig över jul me sin nya en gång så:( och de var minsan inget trevligt.. inte åker jag till thailand över jul iaf! .. adams pappa har hus där.. men neh tack!

Ja det ska jag självklart vara.
Men det känns så jävla kasst. mamma och jul hör liksom ihop
// Liinda
jo jag förstår :( *kramar om*
lisette, vart ska du åka då? :)
#20 Ja håller med! Mamma och jul hör ihop!:)
#21 Neeh jag vet inte. Jag kan gärna åka till Thailand, men inte över jul.. anser de föra otur med sig! och skulle aldrg i mitt liv våga det. Men får se vad de blir.. något varmt har vi sagt iaf, kanske Australien.
#22 varför skulle de va otur? :S
Min mamma åkte till Thailand över jul som sagt! Och de var då tsunamin slog till.. så aldrig i livet att jag tänker åka dit över jul! krävs mycket för mig att ens åka dit öht.
okej men du prata ju om at bila ner dit? :P
och tsunamin va ju inte bara i thailand.. de kan ju hända på många ställen.. även australien?
Ja men de är skit samma! jag kan dö imorrn med! men de är just den händelsen som satt sig i hjärtat såklart.. de är inte varje dag man tror att man ska förlora sin mamma! så de är klart jag inte är riktigt säker på att åka dit!
tro mig jag vetm har med trott att jag fölorat min mamma..
Ja, då borde du väl förstå varför man undviker den platsen som nästan tog hennes liv!?:)
på ett sätt.. men samtidigt skulle jag personligen nog åkt dit för att ta över rädslan :)
Jo, den tanken har jag också.. men jag vill inte åka just DÅ! när de hände.. mamma skulle med behöva åka dit egentligen igen. Har pratat om att åka dit tillsammans, men inte haft råd. I mina och hennes ögon är Thailand förstört.. så skulle behöva åka dit och se att de är fint igen!
precis :) de va så jag menade :)