konsten att packa inför en flytt..
jaa är de nån som kan konsten att packa? UTAN att packa ner massa skit?
jag e iaf på god väg nu..
fick plats me hela köket i EN banankartong :P
har iofs slängt allt porslin.. :P
har två tallrikar två gafflar två knivar och två glas kvar :P
å så en djup skål som ska agera matlåda den närmaste veckan ^^
ska verkligen anstränga mig för att få med mig så lite som möjligt till nya lyan :)

haha men Fnuha . Då måste ni ju skaffa massa med nytt.
// Liinda
japp 
Men varför ska ni slänga av med så mycket när ni har dåligt med pengar nu?:P Vänta tills ni har de bättre kanske? ..hehe.. knas
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Håller med Lisette.
// Liinda

Men Fnuha, hur sjutton ska jag kunna komma oh äta hos dig om du slänger allt ?
// Liinda
hah amen vi köper ju nytt :P säljer ju matbordet och tvättmaskinen :P
Jo men ni hade ju dåligt med pengar? och tvättmaskinen fick du inte vad du ville för och matbordet vet du väl heller inte om du får sålt- och de borde väl gå till hyrorna först och främst isf? :D
Jag vet ju iof inte hur ni tänker, men låter lite ologiskt att sänga iväg allt innan ni har de på det torra och har råd med nytt?:) Im only caring!.
hehe :) jo fast vi har ju råd me allt, bara de att de inte blir så mkt över till annat skoj som man vill göra ;)
Okej, tycker ni att de funkar så gör de väl det:) Bara rätt tråkigt att leva på kanten en bra stund för att ni inte vill packa allt och ha nytt direkt:) De kan ju få ta sin lilla tid också.. Men de är ju upp till er:D
två månader :P de klarar vi :) handlar ju om att prioritera vad man vill ha :) sen ska vi ju inte köpa allt nytt :Ptallrikar glas å bestick :P några kastruller osv. :)
Hehe jaa, de beror på vad man prioriterar som sagt:) Jag prioriterar alltid de tråkiga som hyra, räkningar osv först och främst. Annars har jag ändå ingenting:) SEN om jag har nåt över kan jag köpa det jag vill ha:) Annars får jag dras med de gamla lite till..
Jag slänger inte kastruller eller porslin förän de är sönder annars är det dugligt:) Men de är jag det..
Jag hoppas ni får det att funka bara, med den där jäkla hyran på 10.000:- eller va det var.. *pust*:)
haha joo fast de e ju de vi gör.. jag offrar mina ottenkvällar å köper nytt till köket istället :P och elias offrar sina pokerkvällar :P
haha vi har nog bytt tallrikar fyra ggr på ett år :P haha!
Jaja, ni vet väl som sagt..
Jag har haft mina snygga Ikea tallrikar 2 år nu.. super bra!:;) Och mina glas är great.. sånna som dem har på fik!:)

hihi IKEA is the shit
// Liinda
Jajamensan!:D Ska dit imorrn med sis!:D
yes ikea äger :D

Japp , vi köpte ap billiga tallrikar där under en period för att våra katter hade som hobby att ta sönder vårt porslin :).
Tack IKEA.
// Liinda
haha :P illa! :D

Ja va faen billigare det än att behöva renovera om 2 rum nu 
// Liinda
:( *kraaaam*
Haha jaa Ikea är himla bra! Köpa barn saker imorn till syster yster.. men jag får la glo på allting jag vill ha bara^^

Men nu kom jag på nå bra : D
eftersom ni ska komma, så kan ni hjälpa mig att komma på hur faen jag ska renovera mitt sovrum.
Men ni får inte skratta åt mina 2 madrasser på ett golv med ett spritskåp :P
// Liinda
Neeh visst. Jag älskar inrednig så!:)

haha : ) bra. :)
// Liinda
hahaha :D där skulle jag kunna bo ^^ :D
jag bor me på madrasser efter imorgon :P

hahahahahaha
mitt gästrum är mysigare än sovrummet :(
// Liinda
hahaha :P :D

de är illa
// Liinda
äsch då :P den som vätar på nåt gott :P

morr morr. det är skit fullt hemma :P
enda fina är gästrummet oh köket hahaha
// Liinda
:D haha mitt hem ser ut som en sopptipp nu :P kartonger å skit överallt dragit fram allt vi äger :P vardagsrummet e typ tomt nu iaf :D å köket :P

men konstigt. ni ska flytta , jag har bott här sen i JULI ! haha
// Liinda
äsch då jag hitta massa kartonger ja inte packat upp sen vi flytta sist :P
å fick en kartong av mamma som jag glömt sen ja flytta hemifrån! :P haha!

Visst är sådant roligt :O hahah
// Liinda
japp hitta massa fina ljushållare jag helt glömt bort :D kommer passa utmärkt i nya myslägenheten :D
hitta mina stooora ljus med :D weeiii
Äsch då, de blir fint hos dig med Linda! patience..
Jag har som sagt bott här i snart 2 år och inte fått till de än..:)

Jag hoppas de kommer bli bra iallafall. phua
Underbart Fnuha
// Liinda
jag å lisette kan starta en ny roomservice :D liinda du e vårt första offer 

Underbart.
Betalar ni också ; )
// Liinda

Men hallå Liinda jag har bott i mitt hus i elva år och har inte fått det färdigt. Vad har du för krav :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha.. JAAA! Jennifer, skit bra ide!
klart vi inte betalar Linda.. du vet väl att dem får betala allt själv i roomservice
*visslar*

haha ni får betala oh överaska mig :)
// Liinda
Pff. för mina pengar kan du ju få en filt!:P

haha ja men de är alltid en början ;)
// Liinda

ojojoj ^^ byta porslin 4 ggr på ett år. :D inte illa! jag hoppas att ni åtminstone lämnar det till secondhand, så fattiga människor som jag kan få finfint porslin extra billigt! hihi, utan "sånna" som dig hade det bara varit skräp på second hand o vad skulle då jag ta mig till?! :S
när jag packar kommer allt möjligt med som ja inte behöver. man vet ju aldrig när man har nytta av det! :/
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
japp vi säljer på loppis eller liknande :D

ooh Loppis jag älskar Loppis
// Liinda
jag med! :D

oooh :D det är bra :D
// Liinda