Prat
Jaha, va gör ni en natt som denna?
Igår fixa Adam lånelöfte på banken iaf, men huset vi ville se verkar ha gått. Det står inget om de på sidan och har ingen fått de borde man ju få lägga bud men mäklaren sa att de vart sammanlagt 48st som kollat på det redan, så det kanske redan är många som bjuder på det. Hon sa iaf att det tåget hade gått. Men hon ska hålla koll efter liknande ställen för oss. Så vi är igång iaf, hehe
Annars är de enda nya att jag ska få ett inplantat i armen= p-stav. Bestämde mig för de, så får la se hur de blir.. Och att jobba igår gick så bra så.. vart kvällspizza med mammse efter.
Nahe, man kanske skulle sova nu egentligen! Adam kommer imorrn/idag och jag vill inte gärna ligga i sängen och sova när han kommer:P
Ah just det! Håll tummarna på att emmsan får me sig sin mamma på vikingline kryssning^^ annars får inte lille emmsan åka! hehe.. skit! Dem har ändrat till 21 års gräns.. men jaja, kommer hon med kan vi festa loss iaf!
blablabla.. få tyst på mig nån!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

haha, så roligt när du pratar loss så där. Då har man massor att läsa sedan.
Trist med huset, men det kommer säkert fler. Och det är alltid lättare när man redan har ett låne löfte.
Hoppas du får med dig mamma på kryssningen då. Men funkar det inte om du och killen åker om killen är över 21?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
emmsan e hennes kompis åsa :D
lisette e 21 :D
wuhu p-stavarna e så mysiga! :D haha! *knäpp*
jag ska idag jobba min sista dag på kvälls skiftet :(
de kommer vara så sorgligt :/
vi har ju bildat ett litet gäng där :(
får me mig ett av mina offer till dagen nästa vecka iaf :)
idag kommer även min bror förbi och ska lämna lite pengar å lite nya ackord till gitarren :)
längtar tills vi flyttar och jag kan köpa mig en ny elgitarr :D
nu ska jag iaf skutta in i duschen, ha en fin dag! :D

ahaaa, så vart jag liiite klokar med :-)
Men p-stavar har jag med, fast jag måste in och byta dem. Men mina vandrar och det är inte trevligt. Och så är jag rädd för läkare och sjukhus. Så jag kommer aldrig ta mig in och få dem utbytta.
Förstår att du längtar till flytten. Hoppas din dag blir super bra.
Audiatur et altera pars

P-stav rena döden :O
// Liinda

men usch..
förstår inte att man kan ha sådant skit
// Liinda
tycker de e jättesmidigt :P
nu e de bara två år innan den ska ut dock :O läskigt! :D

hualigen ja. men jag måste verkligen ringa om min snart. Men törs inte. Den sattes in då jag var sövd. Så nu är jag nojjig
Audiatur et altera pars
oj va du sövd? äsch de kommer gå bra :D som att pierca sig ;)

Ja de gjorde det i samband med ett missfall. Så det vart under en operation.
Audiatur et altera pars
okej :(

men… nej läskigt
// Liinda

mm läskigt.
Audiatur et altera pars

jaaa. jag ska aldrig skaffa en sådan
// Liinda
#1 Haha, kul att någon gillar när jag pratar iväg sådär:P Min mamma brukar få säga åt mig att vara tyst iband^^
Ja de kommer fler hus:) Och som sagt, vi är ju en bit påväg med lånelöfte och tjohejsan.
Ja alltså, det är med Emma (beafer) jag ska åka vikingline kryssnig med. Och som du vet är hon bara 19 år.. så hon måste ha med sig målsman. Och då skulle hon fråga Lotta om hon ville ta me en vän och hänga med för den sakens skull. Men dem får ju hålla sig ur emmas och min väg;P Annars blir dem nerdansade.. hihi. Jag är 21 år, så jag får minsan åka.. men de hjälper inte bara me mig.. jag måste vara besläktad med henne då.. fundera lite smått på att adoptera henne ett tag. Men de är en så lång process:P
Hehe, äsch då! inget läskigt me p-stav heller.. in, ut klart:P

KUSIN säger jag bara, eller styvsyskon ; )
// Liinda
#16 Äsch då.. Lottis är som en ungdom själv:P Och någon kusin fick man inte ha.. de var mellan förälder eller syskon till föräldrar. Skit larvigt

ah det var larvigt. : ( .
Hoppas ni kommer iväg iallafall
// Liinda
Mm.. hoppas med! Har inte råd.. men de skiter jag i!:P

#15: Okej ja då förstår jag. Hoppas att Lotta kan då med andra ord.
Audiatur et altera pars
Mjaa vi får la se.. vill verkligen just för att få träffa emma! Är ju inte så ofta pågrund av avstånd. Men egentligen kanske de är bäst att de inte blir av eftersom jag inte har råd EGENTLIGEN. men skit sam:P

hahaha kan inte hon komma till dig då ?
// Liinda
Är de inte lika långt till mig som de är till henne? eller va?:P haha

haha tänkte om hon har råd att det var enklare för din kompis att komma
// Liinda
Neh, vi jobbar typ lika lite så:) Men Lottis kunde inte så det blev inget.. Men de var nog lika bra det som sagt:) Vi får ta de när vi faktist har råd..
Och kan ju iaf säga hej till henne kanske, när jag kommer på träffen till er:)
Nu har jag busat lite med Adam iaf. Ska kanske träffa hans mamma och stora syster nästa helg
vet inte om jag våååågar! Han snacka om att vi skulle få ta hans mammas 1:a när vi är där och hon får sova hos hans syster då^^ Lät ju snällt.. hehe. Dem bor i sthlm.
Och hans pappa bygger hus i Thailand, så han snackar redan om att vi ska semestra där^^ Jaa herre anemana.. jag blir alldeles snurrig.