Ensam i natten
Japp känner mig lite ensam i natten måste jag säga. Finns det inga nattsuddare vakna eller?
Jaja, vad har ni alla gjort för skojigt då ni inte var här då?
Hoppas ni har skött er och sovit tminstone :-)
Kram på er alla nattsuddare
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag var ju nyss här ju för tusan.. och nu med:P Fast ska sätta mig vid soffbordet och käka fralla och dricka te.. så tänkte faktist stänga av datorn nu och kika på någon film till det:)
Jag kunde visst inte hålla 00.30
men de visste jag ju redan.. *suck*
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

haha, men hur kunde jag missa dig då? Och det är ju inte bra att du inte kan sova. Du måste verkligen försöka att få ordning på det där. Även om jag är glad över sällskapet liksom. ;-)
Själv har jag tyckt synd om mig i min ensamhet och fixat in en artikel åt er här inne. Tänkte ni kunde få något att läsa när ni kommer in sedan. Finns inget värre än att komma in och ingen har skrivit något. Så nu tänkte jag att ni skulle få bli lite glada i alla fall :-)
Audiatur et altera pars
Ja jag blev jätteglad i alla fall, Åsa! :D Har ju vart sjukt dålig själv på att skriva artiklar… Och lär väl inte bli bättre sen tyvärr är jag rädd, när jag får mer att göra. Eller så blir det det, för att jag får mer inspiration eller nåt. Vem vet. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Vad bra Alex. Men ärligt, ingen av oss spottar ur sig en massa artiklar. Inte så lätt in på en sajt som handlar om natten :-)
Audiatur et altera pars
Haha nää jag vet, men ändå. :P När jag går hemma utan nåt att göra så borde jag ju kunna tillföra nåt på min egen sajt. ;) Men det är svårt att få bra idéer bara. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Det är skitsvårt, själv har jag levt med ide torka på alla sajter jag behöver göra ett handtag på. Och inne på Goda Nyheter ska vi inte snacka om. Där är det svårt med att hitta på bra artiklar att skriva.
Audiatur et altera pars
Jo det kan jag förstå!
Det blir ju på nåt sätt svårare när det gäller sajter utan nån direkt inriktning så…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Tycker de är svårt att komma på mera på bodyart också faktist:) Efter ett tag har man liksom skrivit om allt och tatt lite om olika personer osv sen finns de inte mycket mera..
och nattsudd lär ju vara ännu svårare så.. :)
Jaha.. jag sitter här och suckar med hårfärg i håret..om 30 minuter ska jag hoppa in i duschen igen då..
Och så har inte Adam skrivit någe idag:( *snyft*
Mm.. luktar gott här! luktar nyfärgat hår.. älskar den lukten:P och fin vart jag..tss..
Och så ringde såklart Adam precis när ag hade skrivit de där förut.. thihi.. Imorrn ska vi åka runt lite och titta hus
åh jag färga håret igår :D de luktar asgott!
åh kul me hus! :D jag vill me!
Jaa visst gör de.. sitter och luktar*:P
mmm.. får se om vi hittar någe kul:) haha!
Jag färgade för tre veckor sen, så mitt luktar inte längre :(
Haha ska ni köpa hus redan? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nae, stackare^^
hehe, vi tittar ju bara.. har inte hittat någe som är bra ännu ändå. Men jo, så småningom så ska vi väl flytta till hus. För han menar allvar med det så:)
Skoj. :) Jag och pojken vill också ha hus… Men det kan nog dröja. Om inte han fixar ett lagom tills jag flyttar hem igen… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja ensam i natten tycks jag vara igen. Och min hosta vägrar låta mig sova. Nu har jag läst på en hel del om musarns mat. Herregud sicken tur att jag gjorde det. Annars hade det varit synd om de kommande mössen kan jag säga. De stackarna hade fått levt på sina blandningar från zoo och grönsaker. Nu vet jag bättre och kommer ge dem bra foder från kostcirkeln.
Jaja, det är nog inte ni så intresserade av :-)
Men vad sjutton, det är ju vad jag roat mig med när ni har övergivit mig. ;-)
Kram på er och hoppas ni alla har sovit gott så det kom ut något bra av att jag var ensam i natten.
Audiatur et altera pars
#14 Hehe jaa de var skoj! fast vi hitta inge som var direkt jätte bra. De ena kostar multum och måste ändå göras om och de andra låg precis vid vägen och de tredje hade grannarna direkt inpå:P Ska man ha hus ska man ju ha lite eget iaf.. hehe.. kräääsen!:P Men men, de får ta sin lilla tid att hitta de rätta^^

Jag håller med dig Lisette, ska man bo i hus vill man ju inte ha grannarna inpå knuten utan ha lite avskilt :)
här är det inte jättedyrt att köpa hus utanför staden, men då hade jag ju inget körkort och det är ju besvärligt då det fort kan bli lite avstånd att pendla och dåliga bussförbindelser
#17 Precis! Men som du säger så är de billigare en bit från stan men då är det renoveringsobjekt i vilket fall, så man verkligen får de som man vill ha det:)
Och de är därför jag tagit upp körkortet igen, eftersom man inte kan vara utan de om man ska bo i hus en bit bort:)
Haha.. why not! han ska väl ställa upp på dig;P haha.. neeh usch! Klart de är en fördel med körkort. Men önska att de var roligare så jag hade lite entusiasm för det.

Åsa…… jag bor inte så långt bort…
Gå avstånd…. eller hmpf… rid avstånd ;D
// Liinda

Mehh, har ingen häst och rida på. Och NEJ, jag kan inte rida dit på Kalle som du sa.
Och jag pallar inte av att gå, jag är ju sjuuuuuk.
Audiatur et altera pars

åsa, nu är du kinkig.
// Liinda

neheee, bara sjuk
Audiatur et altera pars

KIIIIIIIINKIG
// Liinda

Audiatur et altera pars