Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 212 ggr
Liss
2008-09-30 05:00
0

Tyst...

Vad tyst de är här då.. känner mig alldeles ensamen jue! Ville bara konstatera detOskyldig

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2008-09-30 05:13
0

Nahe, jag får nog gå och sova då!:P

Har pysslat hela dagen och dansat hela kvällen, så borde ju nästan vara trött. Men neeh då! *fnys*

Imorrn ska jag inventera på Hemköp, eller är det idag kanske?:P Tråkigt.. men de blir säkert ett presentkort på 500:- eller nåt sånt då iaf. Och de kan ju vara bra någon svår månad:P

Och imorrn ska Adam ringa om ett hus med som vi hittat. Se om vi kan få se det kanske, visningen var tyvärr 29:e .. *håller tummarna att de inte gick*

Jaha, såhär blir de när man är ensam om nätterna. Man börjar prata med sig själv:P haha.. godnatt!

Jenahbella
2008-09-30 12:51
0

hah aknäppis :D
tråkigt att visningen redan varit! :( hoppas ni får huset iaf :D

Faxlin
2008-09-30 16:14
0

Visst är det trist att sitta ensam. Men jag hålle tummarna för att ni får se huset.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
2008-09-30 17:36
0

Får huset, så långt har vi inte kommit än knäpp jennifer;P Men att vi får titta på de åtminstone.. Jag har iof redan drömt mig bort dit och möblerat och gjort om köket och gården:P haha!

Jaa, de är himla trist Åsa:) Men då gick jag ju och la mig iaf.. hehe. Ja tack..

Gud vad Ecko skulle älska det stället. Jätte långt från grannar, en sjö 300 meter bort och en gård på 20000m2 ungefär.. Fanns också en hundgård och ett isolerat hus till den hundgården! AH! great!