jag vill ha barn..
senaste året har ja tänkt på de en massa, att bli mamma..
men hur vet ja om jag e redo? jag känner mig redo..
(förutom att jag vill fixa mitt körkort först)
men sambon vill inte ha barn än, mest pga körkort..
men jag tänker på de hela tiden :O
japp :P jag får nog vänta två år iaf , har lovat mamma att inte bli me barn innan min p-stav "går ut"
jag innan 25 :P
jaa jag sa 23 först :P men nu e jag 22 :P

Jadu jag tror man liksom känner det i kroppen bara i själen om man känner sig redo. Och känner man sig redo, ja då kan man inte göra mer än att tro på det.
Att ha barn är helt enkelt underbart och rent av förjävligt, samtidigt. ;-)
Men man älskar dem, trotts att man blir gråhårig i förtid och allt sådant.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#8 haha då e jag nog så redo som jag kan bli :) bara vänta in sambon ^^ haha!
jaa uss, jag känner avsky när man hör gråtande bäbisar i affärer å så :P men men mina barn andras ungar? eller hur säger man ^^

haha, ja det stämmer nog rätt bra tror jag. Sedan brukar det ändras när man får egna. ;-)
Audiatur et altera pars

#11: Ja så är det med. Jag kan ofta höra barn som gråter och skriker i affärerna och höra om det är ett argt barn eller ett ledset barn. Är det ett argt tycker jag alltid synd om föräldrarna inte barnet. ;-)
Kanske man blir lite störd som förälder. ;-)
Audiatur et altera pars
#13 haha jaa sambons pappa skulle inte ha nåt emot ett litet barnbarn :P :D han blir så lycklig när man säger nåt om barn ;)

Ja dessa pikar kan driva en till vansinne. Har flera vänninor som haft samma problem. Jag fick ju själv min första vid 18 års ålder så jag har inte behövt få höra just dessa pikar. Mer de som sa: Ska du befolka jorden ensam eller?
Audiatur et altera pars
#15 hahaha! :P
#16 haha okej de va riktigt illa! ;)

#16: haha, ja den piken kan var svår att slå. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag skulle INTE bli speciellt glad OM min dotter kom och sa att hon ska ha barn just nu :(
Men hon själv säger att hon vill INTE vill ha barn före 27 års ålder iaf. Hon blir 19 nu till hösten. Tycker jag låter väldigt Vettigt sagt av henne :) Hon har ändå en P-stav så den går väl ut om ngt år eller vad hon sa. Har haft den ett tag nu.Hon vill satsa på jobb först och främst resonerar hon :) Så hon får erfarenhet av jobb med mera.
när ja va 18 -19 va jag säker på att ja aldrig i mitt liv skulle skaffa barn :P sen träffa ja min sambo :P
jag har med p-stav :) den håller i 3 år :) jättebra tycker ja :)
bra där me jobb :) jag har fast jobb :O
vilket ja tycker e viktigt om man ska skaffa barn :)

#21: Mina föräldrar vart inte så glada de heller när jag sa att jag var med barn vid 18 års ålder. Men har man bott själv sedan man är 14 är 18 gammalt :-)
Audiatur et altera pars
Barn är söta då de sover.
Barn är svarta hål varuti all din fritid, hobbies, vänner och pengar försvinner spårlöst.
Barn luktar gott, men för det mesta bajs.
Barn är Livets enda förprogramerade mening.
Barn kommer finnas där hela livet… heeeela…. livet.
Barn gör inte som man säger, utan som man gör.
Mvh, T
#24 haha! :D bra där så sant så sant!

trumman du har en stor poäng där. ;-)
Audiatur et altera pars
NOG? Så är det, punkt slut :) lol!
Trumman har rätt. Därför jag håller mig till hästar, och vissa andra djur. De går alltid att sälja i värsta fall, om det skulle bli för jobbigt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#29 Hahahaha! :P erhm.. Håller med! Jag har nog med en tonåring till hund!;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#31 Precis, jag med. :P Och en häst som fortfarande tror hon är bebis vid 7 års ålder. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#32 Haha.. jag tycker tusan att vi ska ha eloge för de ist;P Ibland tycker jag minsan att ecko är värre en vilken människounge som helst! usch, elak skit är han! jag går åt det hållet och han dra åt andra hållet och så glor han på mig som om "haha matte, tror du verkligen att du bestämmer":P
#33 Haha ^^ Inte snällt ;) Mexx är en omogen liten skit som inte tål att någon går ut utan honom. Tar man bilen är det lugnt, då bryr han sig inte. Men ut och klipper gräset t.ex, eller på med joggingkläder för att ut och springa eller går till nån granne… Ja då sitter han och gnäller och ylar i en evighet för att han inte fick följa med! Var samma sak när han fick följa med och bo hos min pojkvän en vecka… När han gick upp på morgonen och åkte till jobbet så kunde jag glömma att få sova mer. Han gnällde och ylade tills jag gick upp, då var det lugnt. Bara jag var uppe. Men ligga i sängen eller soffan, det kunde jag glömma!
Då var jag måttligt irriterad på monstret kan jag lova…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hahaha.. jaa usch, de där lät inte roligt:P Fast ecko äter ju upp saker ist i protest. Fast nu börjar han fatta att jag kommer tillbaka.. så han har faktist låtit de vara ett tag. Tills han får tag på någon sko iof, de går bara inte att låta bli och tugga lite på:P
Haha tugga-stadiet kom i alla fall Mexx över för några år sen. Som tur var. Fast han hann allt äta upp och gräva sönder en vägg i hallen först… Ett stooort fint hål hade vi där ett tag. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja så extrem har inte ecko vart åtminstone så han tar sönder väggar:P Men hur gammal är mexxen nu?:) Ecko fjärt är ju 2 år och en riktigt jävla tonåring just nu!
Haha usch då. Mexx blir ju fyra i november, så han har börjat växa upp lite :P Osäkerhetenoch det är ju dock fortfarande kvar tyvärr.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#38 humf.. jaa de hade jag ju hoppats att ecko växer ifrån. Men de är att träna och träna:) Fyra år! ujuj .. vad han växer:)
Jaa tiden går himla fort! :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja de är rätt hemskt jue! Ecko är redan två år, har svårt att inse bara det:P