härlig natt!
jag tog nyss en promenad till shell macken som ligger en bit ifrån mig för att köpa nått smaskigt :)
(de blev roasted garlic chips å cola) hihi
men iaf, så underbart de va att promenera i natten!
de låg värme i luften och de va alldeles tyst :)
mysigt värre :)

Det är mysigt att promenera på nätterna. Även om jag slutat med sådant sedan jag blev hundlös. Är alldeles för rädd av mig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jo de e ju lite läskigt i mörkret :(

mm, jag uppskattar inte alls mörkret tyvärr. Okej, inte så mycket fula gubbar i mina trakter. Men här är man rädd för vildsvin och diverse grävlingar istället. En hund av större modell gör mig lite tryggare faktiskt. Där faller illrarna till korta. Oavsett hur mycket jag än älskar mina illrar så inte gör de att jag känner mig trygg när jag är ute och går precis. :-)
Audiatur et altera pars
hehe nee precis :P
åh jag önskar ja kunde ha hund, men jag har inte tiden för de :(
Åh det är ju så härligt att vara ute på nätterna. Älskar det. Mörkt, tyst och stilla och folktomt. Och speciellt när det är sån där lagom sval värme… Var en period när jag var som värst nattsuddig av mig som jag brukade gå ut med hunden en sväng runt 3-4-tiden… Hur mysigt som helst. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hmm, ja men hör du skillnaden Alex. Med hunden…. jag har ju ingen hund. *snyft*
Audiatur et altera pars
Du kan få låna min ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, säger du nu ja. Du skulle bara sakna din knäppie efter ett litet ytte pytte tag så det så.
Audiatur et altera pars
Kan ju byta honom mot en iller, så får jag väl fullt upp ändå ;) Hihi
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, jadu det skulle jag vilja se dig göra :-)
Sedan skulle jag vilja se mig själv förklara för Kalle hur våran blivande rottis kunde bli en knäppie :-)
Audiatur et altera pars
Haha äh, knäppies kan göra mycket som fövånar en, så det är bara att skylla på honom. Var väl han som lurade iväg rottisen eller nåt.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, jaaa så kan jag säga. Eller att rottisen råkade hamna med tvätten i tvättmaskinen och sedan torktumlaren och ja ut kom det en knäppie av han modell istället för tiken vi kastade in :-)
Audiatur et altera pars
Hahahaha jamen exakt, var en strumpa som råkade sno in sig och fastna :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Audiatur et altera pars
Och jag hittar trådar såhär lite överallt så att säga^^
Att promenera på natten är urskönt! Mörkt, lungt, tyst.. och alldeles .. underbart! Brukar gå med Ecko fjärt vid 01.3 eller nåt sån, ibland senare. Och de är ju så skönt! Han kan även vara lite lös då.. så de uppskattar han:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆