djur med roliga lekar!
min lilla A´lou har fått en ny favorit lek!
medans man sitter i mattes knä så ska man så fort å hårt man kan försöka trycka sig igenom mattes navel med nosen! (detta har naturligtvis aldrig funkat) men de e så roligt!
ha en så kall å blöt nos som möjligt så lovars de att även matte kommer fnissa :)
har era djur några knäppa lekar?
Hahaha ^^ Gulligt.
Jaa, min hund är knäpp hela han kan jag ju börja med. Men ja, att ha en leksak i munnen och gå runt köksbordet med nån som går efter honom är tydligen förbannat roligt… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
haha! :P
här hemma har vi en gerbil som tror han är en iller 

#4: Jag instämmer med föregående talarare med med samma fundering.
Här hemma finns det gott om knäppa djur. Sambon ( och ja Liinda med) säger att det är för att de är mina. Cera kattungen hon leker med sitt eget kiss. Det ni, att det kan vara sååå hysteriskt roligt att kasta kiss klumpar runt köket hade jag ingen aning om. Undrar om man ska testa om det verkligen är så roligt som hon verkar tycka att det är. Då ska det tilläggas att hon har gott om plingelbollar och mjuka leksaker och leksaker på pinnar med fjädrar och skit. Men vad väljer man? Jo en kiss klump. Tack för det missen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 Hahahaha underbart! ^^ En hel del folk har kommenterat mina djurs knäppigheter med "Man blir som man umgås"… Så det förklarar ju varför jag har blivit som jag är! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#7: Bra då vet jag att Shenzi hamnar i gott sällskap sedan :-)
Audiatur et altera pars
Haha oh ja, det kan du lita på! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Låter bra det :-)
Audiatur et altera pars

Stackars Shenzi Stackarn Stackarn.
F vill oxå ha Iller.
// Liinda
#11 Vad menade du med det där nu då? :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#11: Stackars F som inte får en egen iller. Du får hälsa honom att han får komma hit till mina hur mycket han vill :-) Och ja han kan få kaffe samtidigt med. Och kanske kan jag baka lite kakor åt honom med.
Shenzie kommer få det helt underbart med sin nya matte så det så. Lika barn leka bäst. Och envis som en röd gris är hon ju och det är matte Alex med :-)
Audiatur et altera pars
Ja, röda grisar har himla kul ihop!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, ja men visst har dom. Bara att kika på hela gänget här inne. Alla envisa som röda grisar :-)
Audiatur et altera pars