snart helg! :D
japp snart e de helg :P iaf för mig :P
är ledig fredag och söndag men på lördag ska jag jobba!
först på mitt vanliga jobb mellan 7 och 12 :) å sen ska jag dirigera(hur de nu stavas) trafik mellan 20 och 23 :P
ska bli lite spännande för de har ja inte gjort förut :D
vad ska ni göra? :)
Hihi dirigera trafik lät spännande :D Tänk vilken makt du får, stå där mitt i gatan och alla stora, farliga bilar rullar snällt och gör som du säger ;) Hihi.
Själv åker jag till pojken imorgon kväll… Mycket mer än så är väl inte planerat än :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

hmpf helg..
jag ska sätta ihop lite djur ;).
åh fixa hemma ;)..
// Liinda
Sätta ihop djur? Har de gått sönder? :O
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#1 va mysigt :)
haha ja skitkul :P mitt i norrköping centrum i reflexväst :P :D
#2 sätta ihop? :O :P
just de ja imorgon ska jag fixa en stoooor myshörna till illrarna där dom ska få va när dom e ensamna hemma och på nätterna :)
Jag vill också kunna fixa myshörna till illrar… Eller iller åtminstone. Har bara en knäpp hund som springer runt med sin potatis :(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
med en potatis? :P
hehe jaa imorgon ska jag iväg å köpa kompostgaller :p
ville ha plexi glas men de va såååå dyrt :/

hahahahah Neeeh men har en liten Sune här hemma :D ;P
Men nu går alla ihop ;)
Woohoo! Gosigoooooos med pääääääälsar
// Liinda
;( skrev ett inläg här igår men det kom inte med alls. Kanske var ngt serverfel eller ngt. ?

Ja vad är det med hundar och potatis, har aldrig mött en hund som inte älskar att släpa runt på dessa saker.
I och för sig gör illrarna likadant här hemma. Eller de gömmer dem mer än att springa runt med dem i munnen, men potatis är ruskigt intressant.
Även katter tycks tycka det. I går höll Kalle på att slänga Cera för att hon hade lagt sig att sova i den gamla potatispåsen som vi skulle kasta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#10 - hihihihihihi stackars Cera ;P
// Liinda

#11: haha, ja hon såg lite chockad ut när hon fick sig en flygtur upp från golvet i påsen innan Kalle insåg att potatisen rörde sig. Kalle tyckte dock synd om henne om hon hade så dåligt med sovplatser att hon var tvungen att ligga och sova bland halvruttna potatisar. För tänk en dubbelsäng med duntäcken och diverse sovpuffar, kökssoffan och sådant det räcker inte tydligen. Får fundera ut något mysigare åt tösen :-)
Audiatur et altera pars

#14: haha, ja det kanske vore något. Värt att fundera på. ;-)
Audiatur et altera pars

hmm, ja det blir till att testa sig fram med denna dam i alla fall. Hon är svår att göra till lags damen :-)
Audiatur et altera pars

Därför Åsa och Angelclaw, passar jag och katten så bra ihop
// Liinda

haha, ja jag kan tänka mig att du har rätt där Liinda :-)
Audiatur et altera pars

#19 - Japp *stolt*
#20 - *hihi* Se
// Liinda

Määääääääh.
Liinda inte knäpp !
// Liinda
Fast det är inte en riktig ätbar potatis min hund har :P Utan en mjukis-potatis från ett gammalt spel ^^ Han bär runt på den, och när han ligger ner så lägger han huvudet på den… :P Den är tydligen en perfekt huvudkudde ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Att att ni inte lär er flickor, jag är inte knäpp bara lite toookig
// Liinda
Och jag är fullt normal!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

*asg* tur att du har fantasi Alex ; )
// Liinda
Jamen visst är det? ;)