skryta lite ^^
ja min mamma gifte sig ju för ca 3 veckor sedan :)
och jag va så glad för hennes skull att hon hittat en man som verkligen älskar henne och hon älskar såklart :)
åh jaa jag älskar honom med, han e den pappan som jag aldrig haft :)
så e de så att min mamma alltid drömt om en röd corvette!
så länge jag kan minnas iaf :)
hon har sin lilla bild på kylskåpet på den där jäkla bilen som hon sneglar på ibland (jaa jag me) ;)
å så brukar jag skoja när vi ser en sån bil att "nämen mamma har du lånat ut bilen nu igen?"
så skulle vi fika idag, hon ringde igår och sa att hon va tvungen att träffa mig, jag blev lite orolig för min sambo fick inte följa med, hon ville träffa bara mig!
så ringer hon idag "e hos dej om några minuter"… bra sa jag och kila ner till gatan..
så ser ja en röd corvette glida ner vid gatan och tänkte lite kul att mamma har du lånat ut bilen nu igen :P å skrattade lite för mig själv :P
de e ju bara de att bilen sväger in på gatan där jag står å börjar sakta ner..
jag stod bara å gapa!
i bilen sitter mamma å skiner som en sol
"titta va jag fick igår" säger hon
jag bara stod där å glodde.. tillslut fick ja ur mig.. "jaa du mamma du gifte dig allt me rätt man" ;)

hahaha :D vad underbart! ser inte illa ut det där ;)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

*Asg* Underbart. Vill också ha en sådan man :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha vad härligt! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#2 Vänta tills han blir ledig så kan du ju ta han då kanske du också får något du önskar

#4: Pucko, han är ju nygift ju. Men visst måste det finnas någon sådan åt mig med :-)
Kanske kan du hjälpa mig att uppfostra din pappa. Eller så får du jobba ihop en till din styvmor :-)
Audiatur et altera pars

#5 Hm nej du om du nu vill ha en corvette så får du nog köpa den för egena pengar. du lär nog inte ha samma tur som Fnuha's mamma :D *ler*

#6: Meehhh, meeehhhh, nu var du inte snäll. Då kan du väl åtminstone köpa en rottis valp åt din styvmor då?
Audiatur et altera pars
haha va knäppa ni e ;)

mohahaha, jag vet. Man behöver inte vara tokig för att leva i den här familjen med det underlättar :-)
Audiatur et altera pars

#7 De tänker jag inte häller göra men om du köper en rottis så kan du få äran att gå ut och gå med den. De kan jag nog ställa upp på :D
haha ! :P
klart man ska va lite tokig :P

#11 ja klart man ska de annars kan ju inte livet vara lika kul :D *ler*
så sant så sant! 

#13 Men sen om Åsa är lite knasig de behöver ju inte betyda att jag också är de :D

#10: Du är inte snäll emot mig. Jag ska prata med min Mattias, han kommer säkerligen köpa en rottis till sin gamla mamma när han får egen inkomst. Eller min Malin, det är ordning på mina barn. ;-)
#11: Japp och i min familj tror jag att alla är mer än måttligt tokiga :-)
Audiatur et altera pars

#15 Hm nu tycker ja vi ska vara snäll annars ska jag se till att pappa snarkar extra mycket nästa gång du sover vid hans sida :D

#16: Det är lungt, jag sover i alla fall inte. Så han får snarka bäst han vill. Jag bara ökar volymen på tvn. hihi
Audiatur et altera pars

#17 vilket du inte tänker på så kan ja ta ut den så blir de extra roligt *ASG*
haha va snälla ni e mot varandra :D hahahaha! :P
stackars åsa har du med en som snarkar vid din sida ;)

#19 jag är alltid snäll mot Åsa fast lite mindre en alla andra bara :D *ler*

#18: *morr* rör tvn och du åker ut och får sova på altanen.
#19: Japp vi är alltid liiika snälla mot varandra. :-)
Ja han är hemsk gubben som snarkar. Sedan Tobbe i rummet bredvid som snarkar han med. hualigen, inte lätt att vara jag inte :-)
Audiatur et altera pars
#21 haha! stackare ;)

#21 snarkar ja de gör ja inte alls :S Jag låter bara lite kneppig när jag ska sova men de e för att jag ligger med näsan ner i kudden :D
#23 haha säkert ;) ni killar bah! :P

#23: Du snarkar så det låter som om taket ska lyfta. Dessutom så dregglar du. Och neka inte, det är jag som tvättar, jag vet. mohahahahahaha
Audiatur et altera pars
jag dreglar me 

#25 hehe jasså du säger de men hur kan du tro att de är jag då?? de e inte bara jag som låter illa när jag sover de finns fler som kan göra de men de är inte ofta *ASG*

haha, jag vet ju att det är du. Jag snarkar bara när jag är föryld. Du gör det jämt :-)
Audiatur et altera pars

#28 jag har just kolla en sak att när man snarkar så sover man som bäst.
#29 haha jaa du lär ju sova bättre än den som ligger bredvid *fniss*

*Asg* Ja snacka om att karlarna i denna familj sover riktigt djupt :-)
Audiatur et altera pars

#30 ja de lär ja säkert gör för den som ligger på sidan om skulle nog önska att få stoppa en strumpa i munnen på den som snarkar.
#28 där fick du ett tips på hur du ska få tyst på pappa :D

haha, ja undra vad han skulle säga om att få en strumpa i munnen.
Audiatur et altera pars
#33 haha de ska jag testa när de blir sovdags!
ska ta en av hans egna gamla använda! :P hahahaah!

#33 Jag tror inte han skulle tycka om de men du slipper ju höra han snarka. *ASG*

*Asg* Tror Elisa kommer ge dig nattsudds förbud efter det försöket. Och inte lär du få komma hit och hälsa på heller. :-)
Audiatur et altera pars

#36 Hm Åsa va e de du bruckar säga alla som du vet vilka dem är är ofta välkommen hit :P

#37: Ja men alla är välkomna hit. Men jag syftade mer på att Elias skulle säga nej för att vi har dåligt inflytande om hon stoppar strumpan i munnen på honom :-)
Audiatur et altera pars
hahaha! :P

#38 Behöver vi säga något om de??
haha jag lovar att inte säga nåt ;) hihihi

#41 bra de annars e de jag som får skit för de efter som de va ja som kom på de :P
#42 haha ;) don´t worry! :D