Idag har :
Jag har :
* Fått sovmorgon av Attis : )
* Vart på arbetsförmedlingen.
* Skrivit in mig på 10 olika jobb sajter : )
* Grillat
* Varit ute med voffe.
* Städat.
Ååååh massa mera :D ..
Åh en hemlis :D
Vad har du gj
// Liinda
Idag har jag:
*sovit till klockan 15.00!!
*suttit vid datorn
*myst me mina illrisar

Jag har:
Städat åt illrar.
Städat åt fler illrar.
Tvättat.
Diskat.
Damsugit.
Handlat.
och ja inget mer. Joo lagat mat.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag har legat nästan hela dagen med värk i ögon och huvud!
TYCK SYND OM MIG! 
#3 tycker synd om dej!!! . anledningen till att ja sov till 3 va att ja hade så ont i huvet :/ tyck lite synd om mej me :(

#3 & #4: Tycker jättesynd om er båda.
Audiatur et altera pars

Jag har bara varit och handlat. Inte så mycket med. Men det är ju Äppeltider nu, så jag håller på att kokar äppelmos, gör äppeldricka och äppelpaj.
Det är alltså vildäpplen jag plockar
Sedan om ett par veckor blir det även: slånbären som ska tas om hand :) Kul intresse detta, eller hur? Jag har alltid gillar att göra egen äppelmos och äppeldricka. Ett intresse från min Kära Mormor.
Tass/
Sessan1

woow ni har gjort lite iallafall : )
hihihi..
tycker synd om er som lidit..
Men de har så inte ja gjort : ) hahahahahahha
// Liinda

Sessan1: guuuud så flitig och duktig du är! 

Bakat.. hela förbaskade dagen.. va o handlade en sväng.. bara för det regnade det på mig.. solen sken strax innan jag gick ut >< Sen har jag ägnat hela kvällen åt att slåss med gerbera i FP -.- *hata*
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#8: Jag älskar med att hålla på med sådant med. Tyvärr är det äppelbrist. Sedan älskar jag att göra vinbärsgele också. Men nu har jag inte så mycket bär så det är någon ide. Saknar verkligen den biten. Apelsinmarmelad gjorde jag ett år.
Det är skitkul.
Audiatur et altera pars
Visst är det roligt att hålla på med sådant, ÅSA : ) Jättekul, men det tar ju sin lilla tid, men det får man ju räkna med :) Jag kan sända dig några äppelträd, Åsa :) Det är ett ställe där det förmodligen har stått ett par baracker eller ngt sådant för ca 100-200 år sedan, det är där dessa äppelträn står. Det är många äppelträd där. Olika sorter oxå, men jag är ingen *äppelkännare* så jag vet inte riktigt vad det är för sorter som står där. En sort känner jag iaf till. och det är "glasäpplen" det finns ett träd med den sorten. Sedan finns det ett plommonträd oxå där, så det finns mycket av varje nästan att plocka där :)) KUL:):) Apelsinmarmelad har jag oxå gjort för många år sedan. KUl det oxå. Likaså vinbärsgele.
/Sessan1

#13: Ohh, jag kommer till dig och gör i ordning. Och glasäpplen. Det är sååååååå gott.
Audiatur et altera pars