Bad i het källa
Jag råkade visst hitta lite snygga bilder från när jag var på Island… Och vi badade i en het källa ;)
http://www.pixbox.se/pic_show_id16089424.html
Ingen värme i luften kan jag lova, men desto mer i vattnet! :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

ohhh, vad mysigt. Jag är bara sååå avis att du fått vara på island. Vill jag med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jaa det är underbart :) Jag vill tillbaka faktiskt… Men jag kan inte åka förrän jag har möjlighet att ha en till häst :P Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ska vi åka dit ihop? jag vill me! :D
Jaa det gör vi! :D Fast vi får vänta till nästa sommar, det är mysigast då. På sommaren alltså ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
de låter bra :D nattsudds resa :D
Haha jaa :D Då kan vi ju vara uppe hela nätterna också, det blir ju aldrig mörkt där på somrarna! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
weeiiii :D
Jaa det är jättemysigt, vi satt ute i heittapottin en natt, vid 2-tiden, och kollade på "solnedgången" (solen försvann bakom bergen en liten stund). Allt som saknades var en kall öl i handen ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
åh :O
jaa då får vi se till att inte glömma ölen ^^
Hihi nä precis.
Sen kan jag ju förvarna alla snusare om att snus inte finns på Island, och är olagligt att ta in. Så det blir till att klara sig utan i så fall ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jasså? tur för mej att ja inte snusar! :D
Hihi ja mig med ^^
Cigaretter är fullt lagligt. Men svindyrt. Så det kan vara vettigt att ha ett lager med sig. ;) Hihi
Mvh Alex
Värd för Ridsport
röker inte heller ^^
men öl e väl lagligt ;) de förbrukar ja en del när jag har semester ^^
När vi var till New York för 7 år sedan så mellanlandade vi på Island, så man såg inte mycket av landet. Skulle vara kul att en gång i livet att få "stå med fötterna" i det lilla landet. Det var alltså nästan exakt tre månader innan: WTC rasade. Hemska tanke :(
Får se OM man kan åka dit ngn gång.
Jaha har du oxå en "pixboxsida Alex? Det har jag oxå :)
#14 Hihi ja från flygplatsen ser man ju inte värst mycket av de fina delarna på Island… :P
Jo jag har en pixboxsida, fast det där är inte min.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag snusar inte så det överlever Men jag röker så det blir väl att bunkra cigg då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi japp ;)
Och nej, Fnuha, öl är fullt lagligt ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport