Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettom-nattsuddifokus
Läst 586 ggr
Alex
0

Nya iFokus! :D

Japp, nu är det äntligen lanserat! Vad tycker ni om det?

Och om ni inte har lagt märke till det så har vi fått ett nytt sidhuvud också, vad tycker ni om den bilden? :)

Kanske kan vara lite krångligt att navigera till en början, men man vänjer sig! Och eftersom jag har tagit totalsemester nu ett tag så hänvisar jag till de otroligt bra artiklarna som finns på andra sajter om hur man beter sig med nya iFokus. ;) Finns bl.a. på Support, och de flesta andra sajter skulle jag tro. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

johan
0

Här om någonstans lär det väl bli rätt skoj att kunna lägga in filmer i inläggen. :)

Mvh // Johan

Angelclaw
0

Jag tycker det blev jättebra!

:D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Alex
0

#1 Oh ja, absolut! :D Vi är jätteglada över den funktionen vill jag lova. Åtminstone jag. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Sessan1
0

ojoj säger jag bara så virrigt så här i början:( trodde jag hade kommit fel här :) Som du säger Alex, så KANSKE man vänjer sig. Får väl lära om på nytt som ett litet barn :)

Får ta lite i taget så man kommer in i det  nya iFokus. Missuppfatta mig inte nu, men allt är ju så nytt så  här i början :)

Tass tass

Sessan1

Trodde man var tvungen att ansöka på nytt här oxå, men tydligen så funkar det som  vanligt med ens inloggning som man hade innan här, eller?

Det går iaf att skriva, så antagligen så funkar det med ens tidigare inloggningsuppgifter?

Ds

Sessan1
0
johan
0

Ja, du har precis samma inloggningsuppgifter som förut och allt på dina personliga sida finns kvar.

Mvh // Johan