semester
ja, va ska ni göra på semestern?
jag känner att jag vill komma här ifrån ett tag :P
tips på va man kan göra? :)
har en iller som måste kunna hänga på me :P
om jag inte kan få illervakt :)
härifrån = norrköping :)

Vi drar till HC. Men vill du komma bort får väl du och illern hälsa på oss och inviga gillestugan. När vi inte är på semester då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#2 jaa HC träffen verkar ju kul! :) den ska man ju kanske ta å åka på :D inte så jättelångt :)
tack för inbjudan! :D
Blir ingen semester. Om jag kommer tillbaka till jobbet i höst villjag inte ha semester då jag då har varit sjukskriven ett år
jag sköt upp min och sambons semesterplan (vi hade tänkt åka till grekland för sol och bad) men han fick jobb och har då ingen semester, plus att jag bestämmde mig för en ganska dyr tatuering :P resa blir de väl kanske i höst istället :)
men nånstans ska jag me min iller iaf :D v28-29 33-34 :)

Semester? Vad är det? Kan man äta det?
Åsa, när kommer ni hit då? =P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

hmm, jadu Ida när kommer vi till dig. Jag håller på och funderar på det. Kanske kan jag åka själv till dig någon gång efter våran semester. Om jag får ledigt för gubben :-)
Audiatur et altera pars

jag har konstant semester, har bara 2 resor hem till Västerås sen ;P HAHA eller 3 kom jag på nu.
Eh jaa semester och semester… :P Men pojken har semester strax i alla fall. ^^ Så då lämnar jag väl er igen ett tag antar jag… 
Men ja, nåt speciellt sådär har vi väl inte planerat. Ingen av oss är direkt gjorda av pengar för tillfället, så några dyra påhitt blir det väl inte i alla fall. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
nu ska jag bara jobba måndag å tisdag :D sen har ja semester! weeeiii :P

Vad underbart för dig Fnuha. När jag kommer hem får du och din vilde komma hit och gosa iller valpar, då är de stora nog att hänga med på massor med bus :-)
Audiatur et altera pars
#12 nu har ja ju 3 vildar ;)

#13: jaja med dina tre vildar då :-)
Audiatur et altera pars

#7 Så det blir inget av med Parken Zoo alltså? Du får så gärna komma själv om du vill det. Bara jag vet i hygglig tid innan så jag kan försöka se till att jag är ledig. Kan ju inte lämna dig ensam med alla möss o gå o jobba om du kommer ända hit ner ;)
Does it become a walk?
/Ida

#15: Nej hualigen, du får inte lämna mig ensam med en massa möss. Då dör jag nog. Men det är inte omöjligt att vi kommer åka till zoo en helg då Sanna skulle behöva få se lite djur. Hon är ju en djurgalning hon.
Men det blir inte nu på semestern i alla fall.
Audiatur et altera pars

Synd att du inte kan komma nu. Bianca o Mimmi har just öppnat ögonen o Olivia har ett öga kvar. De är typ 3 cm stora o trillar omkull när de tvättar sig. Till o med du skulle bli kär ;) Men du får ta med dig jäntan o hälsa på mina små först o så en vända till Parken :D
Does it become a walk?
/Ida

Du har väl närmare till Furuvik egentligen iofs.. Där har jag mycket barndomsminnen *drömma*
Does it become a walk?
/Ida

Jaa, men Furuvik är sååå tråkig :-)
Audiatur et altera pars
#20 stackars! :(
#22 haha de brukar göra de ;)

Stackars dig Angelclaw, inte skojigt att börjat jobba igen. Men jag hoppas din semester var bra i alla fall och att du vilat upp dig.
Audiatur et altera pars