Film!!
ja e de någon som har nåt bra filmtips? :)
för de tycker ja aldrig att man kan få nog av :)
själv så såg ja wanted idag som jag kan rekommendera till dom som gillar action thrillers :)

hmm, bra filmtips.
Vilken kategori av fim?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
allt möjligt! :D
kom igen nu! :) nån måste väl ha lite filmtips? :D
Twin Peaks. ;) Dra igenom den serien så har du att göra ett tag. ^^
Nej men Mulholland Drive kan jag starkt rekommendera, om man gillar konstiga filmer som man inte fattar ett dugg av (fast man tror att man gör det flera gånger under filmen, men blir motbevisad strax efter) och funderar i flera dagar efteråt hur det hängde ihop egentligen… ^^ Haha nej, men det är väl en typisk David Lynch film (dock den vettigaste som jag sett hittills), ett rent konstverk, och helt klart sevärd! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ohh, okej lite tips. Men jag är ju lite gammal av mig i filmvärlden.
Stardust, super bra med illrar och allt :-)
Den Otroliga Vandringen 1 & 2
ARN- Tempelriddaren. Den är bara sååååååååååå bra.
Audiatur et altera pars
Amelie från Montmartre helt underbar film, två dagar i paris är en film med skön humor och tillsammans är man mindre ensam är nästan lika underbar som amelie-filmen med samma person som spelar huvudrollen.
alla tre filmerna utspelar sig i paris och två dagar i paris är den enda där de inte bara pratas franska. jag älskar alla tre och kan se de hur många gånger somhelst :)
#4 de låter som en film för mig! :D älskar filmer där man måste tänka en massa :D
#5 jaa arn va riktigt bra :) tog etttag innan jag såg den eftersom jag trodde att den skulle va som en påse illerbajs ;) haha !
#6 då ska jag kolla upp dom direkt :D

Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Den är rätt skoj faktiskt. ;-)
Audiatur et altera pars