Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 252 ggr
Jenahbella
0

äntligen semester!

ja nu har jag äntligen semester , första dagen! sova ut äntligen, tänkte ja… men va händer.. elias pappa ringer kl 8 och undrar om han kan komma förbi :P hahaha de va bara gå upp å möta honom fem minuter senare :P
aja :D lite sovmorgon blev de ju iaf ;) e ju van att gå upp vid 4-5 :D
nu har iaf elias å hans pappa åkt iväg å handlat lite grejer till min nya tvättmaskin :) den ska kopplas in å så ska min cykel fixas :)
tur ändå att man har två händiga karlar som tar hand om en :D

Faxlin
0

Ohh, vad skoj med semester. Saknar semester faktiskt. Eller okej jag saknar att jobba så då saknar jag ju semestern med.
Men det är underbart att få njuta av sovmornar och ledighet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

japp :D nu har ja hela dagarna fria :D å slipper stressa upp mig så himla mkt :D
nu e min nya tvättmaskin installerad och klar :D första tvätten e igång nu :D åh vilken lyx :P

Faxlin
0

Visst är det underbart med en egen tvättmaskin. Sådan där vardagslyx liksom.

Jaa, semestern, det är grejjer det. Hoppas jag hinner fixa ihop någon iller träff som passar in under din semester så kan du komma med dina tre vildar och bo hos mig och mina 18 vildar :-)

Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

japp! har redan tvättat tre maskiner :D

ja de skulle va så kul! :D

Solaika
0

Semester? Vad är det? Kan man äta det? ;)

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Faxlin
0

#4: Snacka om frihet. Kunna tvätta när man vill :-)

Ja det blir till att varna för att mina illrar så är inte alla snälla. Men ajg ska försöka skydda dig. hihi

#5: Din stackare, så är det när man pluggar och sedan jobbar på sommaren.

Audiatur et altera pars

Solaika
0

#6 Det är inte bara plugget tyvärr.. har inte haft nåt riktigt långvarigt jobb sen jag slutade gymnasiet.. så jag har inte haft nån riktig semester på 6 år nu.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Faxlin
0

#7: Usch vad trist. Men jag vet hur det är. Har själv suttit där när man var extra på arbetsplatser. Då man inte är fast anställd har man inte råd med semester liksom.

Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

#7 stackare! :/ semester tycker ja alla ska ha! de behöver man!