Sommar...
Och fint väder. Eller har ni inte det? ;) Här hade vi ett mindre trevligt åskväder i lördags kväll som resulterade i att det slog gnistor från spisen…
Men men. Luften blev lättare efteråt i alla fall, även om det regnat konstant sen dess nästan. :P 10 grader hade vi idag. Men får hoppas att vädergubbarna har rätt, så blir det i alla fall runt 20 grader under veckan, om än mulet.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Här pendlar det med vädret kan ajg säga. Mellan sol och moln och regn i salig blandning. Mitt i allt kan det vara sol och regn samtidit. Men det är bra för potatisen säger de :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha ja det är ju positivt i alla fall. ;) Här har vi inte sett solen på flera dagar. :( Mer än när man kunnat skymta den genom molnen, så det nästan har blivit lätta skuggor…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ja men så är det här med. Saknar värmen som fan.
Audiatur et altera pars

hihi jag tror inte jag måste yttra mig om vädret ;P
Åsa har redan yttrat sig ;P
MOWHAHAHAHAHA
Det är hål i molnen! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#6 Inte sån åska, tro mig. Brandkåren fick rycka ut på tre ställen i stan pga det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jaa om det är lite åska och inte precis över en så är det ju jättemysigt! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nä, när det slår gnistor inne i huset är det inte så jätteroligt längre ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja tack :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men tjejer, det är inte åskan utan blixten som tuttar på saker. Har ni inte lärt er det. :-)
Men jag håller med om att åskan är inte skojsig.
Audiatur et altera pars
Jamen Åsa, åskar det så blixtrar det ju också. :P Det brukar liksom gå hand i hand. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men vi brukar ha åska utan blixtrar titt som tätt. Så jag tog för givet att andra har det med :-)
Audiatur et altera pars
Nää. Intenär i alla fall. Det är ju bara om man hör lite lågt muller från nån åska som är långt bort. Men då räknas det ju inte ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport