Gillestugan är invigd
Okej, den är inte klar. Men nu kan man sitta där i alla fall. Lite finlir är kvar och taket ska det in ett nytt. Men det värsta är över. ;-)
Lite bilder från mitten av rusten. Har inget på böket före innan vi började då den nuvarande hillestugan var ett soprum för grovsopor och försvaring för våran panna och sådant.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Här invigs soffan när den är på plats. Sååå skönt att äntligen kunna sitta där. Och det bästa är att i gillestugan får mina pälsar vara. Det har sambon sagt nej om inne i vardagsrummet. Men i gillestugan är alla djuren välkomna. Förutom hästarna. hihi
Audiatur et altera pars

Jag såg att korten blev knasig när jag lade in dem. Men ni som är intresserade av att se dem riktigt kan ju öppna dem. Men nu har ni fått se vad som gjort att jag inte är här så mycket. Eller ja en av anledningarna i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

aww vad roligt för er , åh underbart att illrarna för vara där ;D
får kolla till helgen ;D woohoo

Jaaa det får du göra. Det är sååå fint. Saknas dock innehåll i baren. Och så måste jag fixa iordning dörrarna till överskåpet och ja lite sådant .;-)
Audiatur et altera pars
Vad fint det verkar bli

Tackar, vi är mycket nöjd med den faktiskt.
Audiatur et altera pars

Åsa, de löser vi ; ) hihi

haha, ja vi får fixa det så får du hjälpa till att inviga den. Igen. hihi
Audiatur et altera pars
ÅH vad fint det ser ut, Åsa :) Vad avundsjuk jag blir alltså. Önskar att man hade sådant att bo i. *Önsketänkande* får man ju ha i stället.
KRAAAAM på dig
Sessan1

Tack, vi är så nöjda med den så det är inte sant.
Kramis
Audiatur et altera pars
det se jättemysigt ut ju :D man ser ut att kunna döda hur många timmar som helst där :) soff-mys och bar-kul :D

Japp det är underbart. Med tv, dvd spelare, playstation och x-box så finns det en hel del tid att slå ihjäl :-)
Sedan är det svalt och skönt även om det är varmt som sjutton ute och på övervåningen. Så det är ett väl använt rum :-)
Audiatur et altera pars

haha, jag håller på och gör det när det är natt nu ju :-)
Visst är jag duktig. :-)
Audiatur et altera pars
#18 när får man flytta in? ;)
Det ser ju ut att bli jättefint, Åsa!! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#21: haha, jadu det är där jag placerar dem som kommer och hälsar på numera i alla fall. Bättre gästrum kan man väl inte ha :-) Så kom och hälsa på du :-)
#22: Tackar. Ser fram emot semestern nu så jag kan köpa fler snygga western saker och hänga på väggarna bara. ;-)
Audiatur et altera pars

#23 vunnit på lotto? tänkte på sakerna du ska köpa…

#24: Nej men jag ska få dem av min pappa. En lotovinst hade dock varit roligare. :-)
Audiatur et altera pars

Ja en lottovinst slår det mesta… skulle inte sitta fel med en sån, jag sitter här och vänder på mina två sista tjugolappar

#26: Ja då har du i alla fall en mer än mig. Sitter här och väntar på att försäkringskassan ska vara snäll och ge mig lite pengar.
Audiatur et altera pars

Åsa - Låter suveränt eller något ; )