Vink Vink
Nu säger jag ADJÖ för ett tag framöver ;D
Mitt internet hemma är borta ;P …. åååh vi kommer inte ha internet på att bra tag i huset som vi flyttar till snart ;D ….
Så jag kommer försvinna ett bra tag ;P ..
Om jag inte åker hem till Åsa… Men de känns som att de kommer ta ett tag de med iallafall 2 veckor ;P hihih…..
**Men sköt om er allihoppa så ses vi sen …
**
Angelclaw, fick ditt mess men kan inte svara inga pengar på mobilen. Så har sambons förtillfället, åh han har min ;P hihi
:(:(:(
Men kul med flytten. :) Ta hand om dig, och jag tror att du kommer kika in snart ändå via Åsa, så det så! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Ja det är två veckor kvar innan damen kommer till mina trakter. Och då kan vi nog lura in henne igen. För visst måste hon komma och berätta för er och visa kort på hur hon bor :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jaa självklart måste hon göra det!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men neeej.. va tomt det blir här :'(
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Jaa… Och jag ska väl tala om att jag kommer försvinna ett tag nu jag med… 
Drar till Stockholm torsdag morgon/förmiddag eller nåt, kommer hem söndag… Så kommer jag bosätta mig i skogen hela den veckan utan dator. Så mig slipper ni i hela en och en halv vecka! ;) Hjälper ni Åsa att hålla ordning här då? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Men vad är det för ordning på er! 

Nu jäklar Åsa, nu har vi chansen.. mwoahahaha
Does it become a walk?
/Ida

haha, så blir vi övergiven av Alex också. Med andra ord försvinner både värden och ena medarbetaren. Så står jag emsammsens kvar.
Tur jag har så underbara medlemmar här inne så det lär inte bli några problem alls :-)
Audiatur et altera pars
Och från måndag slipper ni mig

Va? Men Leffe, vad nu då? Överger alla mig?
Audiatur et altera pars
Jag kommer att ligga på sjukhus nästa vecka

#10: Ohh, har de äntligen bestämt tid? Vad skönt för dig att du ska få hjälp. Komemr tänka på dig massor.
#11: Ja snälla kom in lite i alla fall trotts semestern. Annars blir jag helt ensam.
Audiatur et altera pars
#12 Ska vara där kl 7 måndagmogon. Vid den tiden lär jag inte behövas sövas. Brukar ju precis ha somnat vid den tiden

#13: Vad skönt att det äntligen händer något :-)
Audiatur et altera pars
Jag stannar här iaf Åsa så du behöver inte vara ensam.

I'm here! Om än i något mindre utsträckning eftersom jag jobbar heltid ><
Does it become a walk?
/Ida

Jiipiii, jag blir inte ensam :-)
Vad skönt att jag har er kvar i alla fall. Trodde jag skulle få börja prata med mig själv här. hihi
Audiatur et altera pars
Du blir nog aldrig ensam här där det finns så många trevliga medlemmar

#20: Det har du såååå rätt i. Både i att jag inte blir ensam och om alla trevliga medlemmar. Det är faktiskt rent underbart hur så många underbara människor kan ha samlas på samma ställe :-)
Audiatur et altera pars

Ohh, vad skojigt. Det är något visst när semestern börjar. Känslan som sprider sig sakta i kroppen som skriker: JAG ÄR FRIIII! hihi
Audiatur et altera pars

Ja, exakt. Den där underbar känslan. Saknar den. Fast det är klart jag saknar ännu mer att få jobba.
Audiatur et altera pars

Kan förstå att du saknar honom.
Audiatur et altera pars

Förstår att det ska bli skönt. Har han semester nu, eller drar han snart igen?
Audiatur et altera pars

ohh, men det lät skoj. Hoppas han fotat något så får du visa upp sedan.
Audiatur et altera pars
Vink vink
Nu slipper ni mig. Åker in för operation i morgonbitti. Har jag tur så kommer jag hem på torsdag. Har jag otur så får vi se. Har precis duschat i världens dyraste schampo 151 kr. Inget internet på sjukhuset så nu får ni sköta om er
Vink vink

Lycka till Leffe!
Does it become a walk?
/Ida

Kommer tänka på dig Leffe. Ser fram emot att se dig här sedan efter operationen. Och då måendes mycket bättre.
Kramar om
Audiatur et altera pars
I am back, I am back!!!! Men det gör ont. En sak är klar och det är att jag fått en annan förståelse för det här med st6adig värk. Det tar hårt både psykiskt och fysiskt. Trodde inte riktigt det då jag själv inte märkte att jag mådde dåligt, Men nu efter operationen är jag en ny människa pigg och glad trots de sårvärk och stramande muskler. Så jag har lärt mig något strunta inte i någons värk och tyck att det är trams. Det tar

Ohh, vad skönt att ha dig tillbaka Leffe. Skönt att du mår bättre även om det värker i operations såret.
Kramis på dig
Audiatur et altera pars