Bilen lite trasig

Shit, det där hade kunnat gå riktigt illa med er båda. Tur det gick bra med er. Men bilen ser smått ledsen ut. Vilket är jätte tråkigt, vet ju att F har lagt massor med tid på den. Älskar färgen på den dock.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Skojja inte.. Jag va helt skakis….
Bilen är lite ledsen ;P … Hela framvagnen måste eventuellt bytas ut. : ( ..
Färgen är underbar ;P hihi..
Eftersom han måste han en ny skräm så måste dom lacka den och de är svårt att lacka hans bil eftersom den skiftar i 2 olika färger ;P
Så då kankse dom måste lacka hela bilen.
Vilket behövs, då det är sten skott och grejjer överallt. ;P

Kan tänka mig att den blivit lite sne efter det där. Men bara den inte blivit ramsne så går det relativt lätt i alla fall.
Han får väl ta Kalle till hjälp. hihi
Men då måste han ju försöka lacka den i samma härliga färg i alla fall.
Audiatur et altera pars

det är så j*vla mkt som gått sönder på den nu..
Så den ska in på verkstad, de kmr kosta mer att laga den själv än va försäkringens självrisk kommer gå på ..
ååh lacken gör ju en firma ; D

Ahaa, men vad bra då. Att det går på försäkringen. Så får de fixa bilen. Hoppas firman gör den snygg då :-)
Audiatur et altera pars

Aaah vi ska bara få ihop minst 5000 kr ;P
Kom väldigt lägligt detta ;P

ugh aaah va en upplevelse

Om du frågar riktigt snällt kankse du oxå får pröva ?

Jisses.. änglavakt deluxe
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
jisses vad ni har råkat ut för :( Tur att ni inte råkade ut för värre saker iaf, att ni kunde ha hmnat i diket eller så.
Kan ju i detta sammanhang kanske säga att det höll på att gå riktigt illa för mig, på Min dotters student dag :( Men det gick bra till slut iaf som tur var. Peppar peppar.. Usch kunde ha slutat illa det oxå :(
/Sessan1
det ser inte ut att vara för farliga skador trots allt
tur var att det gick bra för er

#17 - Värre än vi trodde, en polare kollade på bilen igår, ååh allt han sa va, tacka faen för försäkring i detta läge..
så mja så där jätte bra är de nog INTE

#19 - Vet ej ännu :(