svårt att sova
Någon mer som har problem med att komma till sängen på nätterna?
Här i huset har man skänkt sin natte tid till djuren ( har nästan bara nattaktiva djur ) så då blir de att pyssla med dom..
sedan har ja sömnproblem i övrigt så kan ju inte skylla på dom hehe..
va sysselsätter ni er med på natten egentligen?
www.blueberryhedgehogs.com

Jag har vissa sömnbesvär jag med. Så sover gör jag inte så där jätte mycket. Mina nätter går åt till att fixa med olika iFokus sajter, tvätta, mysa med illrarna. Ofta på nätterna när kroppen inte orkar med datorn, då lägger vi oss i fotöljen jag och någon ur iller gänget. Så ligger vi och bara pyser och kikar på film.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1 du har en del att stå i med andra ord och kan hålla dig sysselsatt.
Enda ja gör är att se till att nattedjuren fått sin mat, dock tar de sin undebara långa tid --.-- med all frysmat som ska tinas och kalk,vitaminer och allt mellan himel och jord som ska vara med..
men sedna är de väl datan som gäller, men gud va segt de är ibland också…
Lyckas alltid somna på soffan om ja lägger mig där med hunden lr nått och då har man en mor som gnäller kl 6 på morgonen så de kan jag inte vid denna tiden:P

#2: Jadå det finns alltid att göra. Om man nu orkar göra det och värken inte är för svår Men det är klart, fördelen med många illrar är att alltid har jag någon som vill mysa med matte en stund :-)
Audiatur et altera pars
#3 hehe jo precis…
Jo värkar från rygg och knä kan ställa till en del här med..
dock trycker mina läkare i mig så mkt tabletter nu så ja känner ju knappt att ja går.. men då kan ja ju tänka mig att de blir 7 ggr värre när man väl slutar med dom sedan --.--

#4: Det där med tabletter försöker min läkare också med. men det går inte så bra med en Åsa som är livrädd för att bli beroende. Så jag tar bara tabletter om jag har så ont att jag inte kan röra mig utan.
Vad trist att höra att du också har ont. Tycler inte om när folk har ont. Vill att alla ska vara friska.
Vad är det för tabletter de trycker i dig? Du behöver inte svara om du inte vill. Jag är bara född nyfiken.
Och nu säger min rygg tvärt stopp så nu tar jag en nykastrerad Ametist och kikar på film :-)
Audiatur et altera pars
jag har jättesvårt att somna.. borde gå å lägga mig vid nio tio eftersom jag börjar jobba runt fem på morgonen.. men oftast går ja inte å lägger mig förens elva tolv :/ vilket gör att jag somnar runt ett..
jag förstår inte hur jag går runt på 4 timmars sömn varje natt! de e ett mysterium!

Jag kan typ aldrig sova.. Jag är vaken tills jag däckar.. inte alls kul..
Idag har man inte sovigt ett skit, vart ute på katt jakt, som slutade som ja ville, nu så ska man bara invänta samtal och sedan till vetten och gud i himel allt som ska göras…
puuh redan trött när ja tänker på allt…