Phua ligen ! ;P
Nu har jag gjort massor : ) ..
Känner mig nästan lite stolt att jag äntligen tagit tag i sådant som man sagt, äsch tar det sen..
Så nu har jag iallafall rensat ur varenda j*vla garderob. ;P
åååh alla bra och ha skåp, packat 2 kartonger som nu står i sängen waaaay to heavy för att jag ska orka bära ner ;P
jag har gjort mig av med massa kläder jag inte vill ha kvar, eller vill ha kvar men använder dom aldrig ;P
Så nu står det 2 stora svarta sopsäckar framför ytterdörren.
rest in peace mina älskade kläder : (
Behövde skriva av mig ;P

Vad duktig du har varit gumman. Slämg nu inte dina kläder, tänk på fattiga Åsa, kanske jag kan ha något :-)
Ja även fast du är mindre än mig :-)
Jag har också varit duktig. ;-.)
Jag har ålat färdigt baren, målat mer på altanräcket och jagat runt på Sanna hela dagen. Fixat mat och efterrätt :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Klart det är duktigt att traska på loppis med. Och har du fått med dig endel fint hem utan att handla på dig fööör mycket. Då har du varit jätte duktig. Jag är livsfarlig på auktioner och loppisar :-)
Audiatur et altera pars

Duktigt! Jag borde verkligen packa upp mian sista flyttkartonger snart… flyttade trots allt in för 3mån sedan… :)

haha, men det får ta tid. Skyll på värmen. Det funkar jättebra nu :-)
Audiatur et altera pars

*funderar lite* Vänta nu, jag flyttade ju faktiskt in i januari, det är mer än 3 månader ;)

jaja, inte fundera sååå mycket. Då känns det bara som om man varit inaktiv :-)
Audiatur et altera pars

#9: Låter som riktigt bra loppis fynd. Sisst jag var på loppis kom jag därifrån med ett Lundby dockskåp åt Sanna med möblering för 200 kronor.
Audiatur et altera pars

#10 - Åsa akta dig, för vi måste gå på loppis när jag kmr ;)

hualigen. påminn mig att jag ska gå utan pengar. ;-)
Audiatur et altera pars

#12 - hihihihihihihihi samma dag som löning alltså ?

#15 - är det stort med mkt saker ?

#17 - coolt ;D
Nu måste jag bege mig ..
När åker du hem då ?

#19 . happ vi hörs väl imorgon kanske då :'(

Äääsch jag var redan iväg ;P

haha jappsen dappsen ;D

åsa, ÅLAT barnen? vaa? :P

#25: Äsch du läser lika taskigt som jag skriver. Jag har Målat färdig Baren. Jag hade tappat M:et i Målat därför blev det Ålat. Men jag hade skrivit baren och du skriver barnen. hihi
Audiatur et altera pars