Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 370 ggr
Ciiviic
0

bara bra !

När jag flyttar :

* Slipper svärmor och svärfar ;P

* Kan hjälpa fler katter

* Slipper doktor Mohammed

* Kan börja leva igen

* SLIPPER HA INBROTT I MITT FÖRÅDD OCH BLI AV MED MASSA SAKER SÅ JAG BLIR RUINERAD !!!!!

Behövde skriva av mig ;P

*

Faxlin
0

hehe, jadu det är mycket som blir bättre då :-)
Men nackdelen är ju att du nästan får mig till granne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Nack del ??? nackdel ???
ÅSA F !!!!!

det är din nackdel ?

Faxlin
0

mohahaha, nehejdå det är det ju inte :-)

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

Säger du nu ja ; )

Faxlin
0

hahaha, ja klart jag gör. Jag vet ju vem du är så det är lungt.

Audiatur et altera pars

Ciiviic
0

hihihiih ;P

Solaika
0

jag vill oxå flytta.. typ igår..

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Wiizy
0

Doktor Mohammed? haha..? ;)

Ciiviic
0

#7 - Du kan få bo i min trädgård ;)

#8 - ja han heter så

Wiizy
0

hahaha är han jobbig eller? ;P

Ciiviic
0

jobbig och jobbig, han gör felbedömningar åååh pratar i mobilen på sitt hemspråk medans han har patienter

Wiizy
0

najs…

//Wizy

Ciiviic
0

eller inte ;P

Wiizy
0

var ju ironisk ;P.

Sessan1
0

Håller med dig där, linda. Jag har oxå flyttat för att slippa släkten liiiiiiiiite iaf :( Tyvärr. Alla skulle ju "bestämma" över mig, men HALLÅ jag är FAKTISKT över 50 +, ska man då ha ngn som  bestämmer över huvudet på en :( Jag ville från huvudstaden för att försöka iaf få liiiiiiiite självförtroende OM det är tillåtet??

Sedan att jag ville från Soc. för att dom på ngt sätt hade koll på mig och min dotter :( USCH vad jobbigt det VAR. Det var en massa "skitprat"  bakom ryggen på mig från Soc. :(:(:(

FY F*N säger jag.   Kände mig som en Dj------------a skit som inte kunde ta hand om min  då lilla  dotter :(  Detta var för ca 9 år sedan.

Vill INTE tillbaka till huvudstaden av den anledningen.

Faxlin
0

Usch Sessan1, det är fullt förståligt att du inte vill tillbaka dit igen. Skulle inte jag heller ha velat. Men soc gör mycket ont i namnet att de gör det för barnens bästa tyvärr. Men i grund och botten handlar det inte så mycket om det tyvärr. Finns så många fall som är tydliga när det handlar om detta.

Audiatur et altera pars

Solaika
0

#9 Fast jag vill ju inte bo ända så långt bort som du tar vägen ;P

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Ciiviic
0

#17 - Tråkmåns ;P

Sessan1
0

Ja Åsa, Om du bara visste vad Soc. kom med för argument/heter det så? När det gällde min  dotter :(:(:(  Fy F*N Vad ledsen jag blev :(:(:( Det dom kom med TROR jag dom sa för att "skräma" mig, förmodligen. Vet inte. Fanns inget  bevis att få fram. :(  Jag fick inte prata med den person som hade sagt A och B :(((  Vilka hemskheter dom kom med alltså.  Trodde att "Spökena" skulle trilla ner på mig :(  

Nä, jag vill ALDRIG  bo i Sthlm mer! "tumme ner"

IAF inte i dom områden vi bodde i då  :(((

Faxlin
0

Usch Sessan. Det är hemskt men soc har en jäkla makt och de kan få folk att dra för mindre än vad de gjorde motdig. Skönt du är borta därifrån.

Audiatur et altera pars