buuhuhu...
Det är marsvins utställning i Lilla Edet (Göteborg) 1-2 Augusti, jag tänkte komma dit båda dagarna & ställa ut alla 4, om allt går som planerat. Marsvinen har jag inte ställt ut på ett tag nu. inte alls i år faktiskt.
Nu har jag även fått veta att det är agility tävling 1-3 augusti i Göteborg… :/ Vad säger man liksom? Agility har jag inte sett sedan 06 och jag älskar verkligen den sporten, det är underbart. =)
Men om det nu krockar, vad ska man välja? Visst, jag kan ta marsvinen 2 dagar, och hundarna 1 dag, men huuur jobbigt lär inte det bli… :/
//Wizy

hmm, ja det är tråkigt när det skär sig med samma datum. Men du hittar säkert på en bra lösning.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

vi snackar ju om mig åsa…

haha, ja men just därför- Du är bara rådvill nu. Men sedan komemr du på en skitsmart lösning alldeles själv. Det brukar du göra :-)
Audiatur et altera pars

Tsssss ;) när gjorde jag det sist?

haha, nu ska du inte begära att jag ska komma ihåg några exakta saker här inte :-) Jag har ju guldfisk minne. Men jag kommer ihåg det viktiga. Och det är att du gör det :-)
Audiatur et altera pars

jag ska jaga in Ijin hit alltså, han kan intyga mitt minne… *morr*

haha. jag har iaf fått veta att brorsans tjej ev kan köra till Utställningen med grisarna iaf :). & mamma vill nog dit, så det lutar dit mest ;p.
kanske kan dra med någon/några hundkompisar till hund uställningen också, eller Thessan, haha.